Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2514475 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2160 dnia: Stycznia 11, 2008, 18:38:08 pm »
Bluźnisz... Ja lubię kolesia, zwłaszcza jak popłynął wtedy w tym swoim znanym wywiadzie...
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=5948.0

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2161 dnia: Stycznia 11, 2008, 18:45:49 pm »
David Jaffe jest strasznym samolubem, on sobie chyba nie zdaje sprawy z faktu, ze na tym swiecie sa osoby, ktore lubia miec w sigu linki do badziewnych stron wypominajacych bledy, obietnice czy inne szmiry danej firmy albo takie, ktore kochajac tabelki, wykresy i inny szit oraz last but not least takie, ktore krzycza gdzie popadnie "UN......." ... co oni by wtedy robili? przeciez  nie beda obrazac swojej ukochanej (bo jedynej) firmy ... oj nieladnie, nieladnie ... dzeffi gdzie ty zyjesz ...


LoL....to pojechales mi i kilku innym z tego forum, ale coz sama prawda, wojna trwa:D...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2162 dnia: Stycznia 11, 2008, 19:52:56 pm »
no to pewnie szukali info na temat uslug gwarancyjnych ...

Padłem! To Ci się udało. :lol: :lol: :lol:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2163 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:38:01 pm »
Prawdopodobnie w tym miesiącu stane przed najwazniejszym wyborem w moim życiu* PS3 czy XO?

Głowię się nad tym ciężko, na plusi w X'ie zalicza sie swietny online, lepsze gry multiplatformowe, rez w hd i kilka hiciorów, minusy to wiadomo, głośna praca i ta żałosna awaryjnośc.
Ps3 to natomiast lepsze ekskluzywy, przyszłosc malująca sie w lepszych barwach i dobra współpraca z PSP, minusy to słabe wersje gier na PS3 które dla mnie są hiciorami(AC, Skate, OB)

No więc co lepiej wybrac z perspektywy człowieka którego nie stac na kilka gier na miecha i kupować bedzie raczej same megahiciory? Która konsola bardziej by odpowiadała na początek zabawy z next genami?

Przydajcie się chociaz raz :lol:

* żarcik jakby ktoś nie skumał.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2164 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:39:46 pm »
'Jako posiadacz X360 polecam PS3', ze tak zacytuje Irasa :lol:

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2165 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:45:09 pm »
'Jako posiadacz X360 polecam PS3', ze tak zacytuje Irasa :lol:
Ja tak samo.
Sam kupuje w tym miesiącu PS3 i jestem pewien że na tym sprzęcie będę grał przez najbliższe lata częściej.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2166 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:45:51 pm »
Irasa się nie słuchaj :D

Prosta zasada w przypadku takich dylematów- sprawdź liste gier i zapowiedzi na każdą konsole i wybierz to, co będzie Ci bardziej odpowiadać.

Ja w lutym biorę xO.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2167 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:48:12 pm »
Ja też bym wziął PS3, jeśli nie rażą Cię ceny gier oraz upośledzenia multiplatformowych. Online przebolejesz, a mogą byc i pewnie beda jakies upy softu, które nadgonią różnicę.

Cytuj
Ja w lutym biorę xO.

Masz kolejny powód, by kupic PS3. :)

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2168 dnia: Stycznia 11, 2008, 23:56:45 pm »
Patrząc na gry i popularność konsol w moim środowisku (czyt. kolega ma, drugi chce kupić kiedyś :D) wybieram właśnie X-box'a. Do PS3 ciągnie mnie tylko Ratchet i UNCHARTED!!!!!!!! ale jak dla mnie więcej ciekawszych gier jest na xO.
A z zapowiedziami w sumie po równo. Będę miał dylemat dopiero jak wyjdzie God Of War 3 i nowy Jak and Daxter :D

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2169 dnia: Stycznia 12, 2008, 09:00:21 am »
Odnośnie jednej platformy - nie byłaby to jedna konsola, lecz technologia. Jeżeli znacie 3DO, to wiecie, że konsole tworzyło kilka firm, nawet w kilku wersjach. Gry działały na wszystkich. Powstawałyby technologie kolejnych generacji, a firmy skupiałyby się na jakości konsol, a nie na wykupowaniu licencji na gry, które przyciągną graczy. Byłoby tylko lepiej.

Sony przecież tworzy telewizory z uniwersalnym wejściem Euro, a nie jakimś SONYEURO, który łączyłby się tylko z odtwarzaczami nie dvd, lecz SONYDVD.


Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2170 dnia: Stycznia 12, 2008, 09:16:22 am »
Odnośnie wyboru konsol wybierz tą na której odpowiadają ci gry.;p Ja uwierzyłem w to ,że te nowe 360-tki w technologii 65nm są mniej awaryjne i kupiłem.

Z tych zapowiedzi na PS3 ciągneło mnie tylko do MGS4 ale gdy zagrałem w Forze 2 to mam też ochote na GT5;). Co tu dużo mówić konsola M$ ma w tej chwili o wiele więcej hitów niż Sony a same dobre zapowiedzi mi nie wystarczą. I nie wiadomo co jeszcze MS zapowie na koniec tego roku albo na przyszły.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2008, 10:02:39 am wysłana przez Gomez_pl »

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2171 dnia: Stycznia 12, 2008, 09:23:29 am »
Serwis w wykonaniu Sony:


PS3 mam od około dwóch miesięcy. Pewnego niedzielnego popołudnia jak gdyby nigdy nic grałem w Resistance, przeszedłem level i nagle filmik nie chciał się wczytać. Czytnik wydawał dziwne odgłosy, jakby cały czas doczytywał dane z płyty. Zresetowałem grę i próbowałem odpalic ją jeszcze raz lecz bezskutecznie. Sprawdziłem wszystkie płyty jakie ps3 powinna czytać i żadna nie wchodziła. Pomyślałem sobie odrazu, że padł czytnik i powinienem oddać konsolę na gwarancję... Po kilku dniach, dokładnie 17.12.2007 ps3 trafiła do autoryzowanego serwisu Sony we Wrocławiu. Sprzęt wysłałem firmą kurierską zapakowany w oryginalnym pudełku... I tu się zaczyna mój dramat. Dzisiaj 11.01.2008, po niemalże czterech tygodniach dzwoni do nie pani z serwisu z wiadomością, że konsola owszem wróciła z naprawy ale naprawa nie została dokonana z powodu mechanicznego uszkodzenia gniazda zasilania!!! huh.gif W pierwszej chwili myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok! Odkąd mam PS3 dbałem o ten sprzęt jak o własne dziecko, utrzymywałem ją w dużej czystości, praktycznie tylko kilka razy odłączałem ją od listwy! I tu nasuwa się moje pytanie. Co mam z tym zrobić? W serwisie powiedziano mi, że mogę sobie ja conajwyżej odebrać i tyle.
LUDZIE POMOCY!!!
Za konsole są zapłacone dopiero trzy raty, a tu taki numer! Nie mam zielonego pojęcia co mam z ta sprawą zrobić. Będę wdzięczny za każdą sensowną radę.

Az mnie ciary przeszly jak to czytalem  :?


« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2008, 09:25:27 am wysłana przez bebbop »

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2172 dnia: Stycznia 12, 2008, 10:01:43 am »
Ale PS3 mniej się psuje od 360-tki;p można prosić o źródło?

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2173 dnia: Stycznia 12, 2008, 10:20:59 am »
No prosze, a to podobno serwisy X360 w czechach sa powodem smiechu u posiadaczy PS3. ;)

Zwyczajnie opier... osobe, z ktora rozmawiales przez telefon i powiedz im, ze to oni sami rozwalili te gniazdo.. Trzeba byc upartym w tych sprawach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2174 dnia: Stycznia 12, 2008, 10:36:24 am »
To raczej nie bebbop, tylko wypowiedź jakiegoś obywatela X z netu  :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2175 dnia: Stycznia 12, 2008, 10:42:33 am »
Wszyscy jesteśmy obywatelami X z netu.

Ale PS3 mniej się psuje od 360-tki;p można prosić o źródło?
Z pewnością psuje się mniej. Cześć i chwała dla SONY że tym razem zrobiła nieawaryjny i cichy sprzęt. Z drugiej jednak strony wczoraj dostałem naprawionego X-a po 6 dniach od wysłania. Żeby każdy sprzęt można było tak naprawiać...  :???: Imho, wielką wadą XO nie jest awaryjność XO przy takim serwisie tylko głośność konsolki.

Gdyby dalej wciskali takie kity jak temu kolesiowi imho najlepiej cisnąć do UOKiK i tyle.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2176 dnia: Stycznia 12, 2008, 10:48:56 am »
Dostałeś przynajmniej swoją konsolę, czy reanimowanego złoma po kimś?

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2177 dnia: Stycznia 12, 2008, 11:00:15 am »
Wszyscy jesteśmy obywatelami X z netu.

Z pewnością psuje się mniej. Cześć i chwała dla SONY że tym razem zrobiła nieawaryjny i cichy sprzęt. Z drugiej jednak strony wczoraj dostałem naprawionego X-a po 6 dniach od wysłania. Żeby każdy sprzęt można było tak naprawiać...  :???: Imho, wielką wadą XO nie jest awaryjność XO przy takim serwisie tylko głośność konsolki.

Gdyby dalej wciskali takie kity jak temu kolesiowi imho najlepiej cisnąć do UOKiK i tyle.

Mi tam głośność nie przeszkadza jak gram nie zwracam na to uwagi, od kloca siedze jakieś 3 metry.
Awaryjność mi też nie przeszkadza póki mi działa bezproblemowo. ;)

Są jakieś dane jak bardzo są awaryjne 360 w 65nm?

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2178 dnia: Stycznia 12, 2008, 11:02:54 am »
Dostałeś przynajmniej swoją konsolę, czy reanimowanego złoma po kimś?
Swoją. Nowa płyta gł. i napęd.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2179 dnia: Stycznia 12, 2008, 11:07:18 am »
Setezer, odnośnie tej jednej platformy jeszcze; zauważ jednak, że firmy jak Microsoft czy Sony zarabiają właśnie na grach na konsole, natomiast wydając nowy sprzęt, przez dłuższy czas tracą na każdej wydanej konsoli. Co by im się w takim razie bardziej opłacało? Zostawić jedną konsolę na, powiedzmy, 10 lat, nie przejmując się nowymi technologiami, bo gracze i tak mieliby tylko tą jedną konsolę i kupowali na nią gry? Czy może co jakiś czas zabijać własne dziecko, wydawać kupę kasy i tworzyć nową konsolę?

Obecnie to konkurencja popycha technologię na przód; technologię, jak i wymagania gracze. Gdyby nie to, że Sony i Microsoft naobiecywało podczas prezentacji nowych konsol, dziś ludzie nie oczekiwaliby cudów na kiju od konsol.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2180 dnia: Stycznia 12, 2008, 12:43:53 pm »
minusy to słabe wersje gier na PS3 które dla mnie są hiciorami(AC, Skate, OB)

To jest właśnie siła sugestii wypowiadających się tutaj użytkowników. Mikes wersje tych gier na PS3 wcale nie są słabe! Nie wierz w te brednie że przepaść w grach konwertowanych jest taka ogromna. Różnice są znikome i w większości przypadków niezauważalne podczas gry.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2181 dnia: Stycznia 12, 2008, 12:59:55 pm »
Z tym gorszym online też bym polemizował. To prawda, PS Store przy Marketplace wypada ubogo, a żeby wysłać wiadomość na PS3 trzeba wyjść z gry (narazie), ale serwerów dedykowanych i multi na 40-60 graczy się na Live nie znajdzie.

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2182 dnia: Stycznia 12, 2008, 13:05:03 pm »
Jakie są to gry na te 40-60 osób?

Do niektórych gier niezbędna jest duża liczba osób^^ np. seria Battlefield.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2183 dnia: Stycznia 12, 2008, 13:12:58 pm »
Może w Resistane 2 będą pojazdy jak mecze na tyle osób mają być rozgrywane.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2184 dnia: Stycznia 12, 2008, 13:16:50 pm »
Chyba jest napisane, że mają dodać jakieś pojazdy.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2185 dnia: Stycznia 12, 2008, 13:43:54 pm »
Ale PS3 mniej się psuje od 360-tki;p można prosić o źródło?

Wypowiedz ta pochodzi z forum  ps3site.pl : http://www.ps3forum.pl/Serwis-SONY-odmawia-naprawy-POMOCY-t4401.html

Siudym jakby na mnie padlo to bym chyba rozniosl ten serwis  :P     

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2186 dnia: Stycznia 12, 2008, 15:26:01 pm »
Jeśli nie możecie dogadać się z serwisem wystarczy interwencja gdzieś wyżej. Sam niedawno zdziwiłem się gdy po wysłaniu do ultimy skargi na debilizm firmy kurierskiej (DPD;p) a nie żałowałem sobie, za jakieś pół godziny zadzwonili z ultimy i dowiedziałem się ,że paczka zostanie dostarczona w poniedziałek i naszczęście tak było.

Czasami wystarczy gdzieś wyżej interweniować i się jednak okazuje ,że można. Czasami można też postraszyć pójściem do jakiejś gazety, z tego co słyszałem szczególnie boją się Faktu. 8) Odrazu przyjemniej się do ciebie odnoszą. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2187 dnia: Stycznia 12, 2008, 15:34:16 pm »
Ja też miałem nieciekawą sytuację w Centrum Sony w Krakowie. W dzień premiery PS3 miałem zarezerwowany zestaw (PS3 + 3 gry) na moje nazwisko i przyszedłem przed 12 w nocy pod lokal ustawić się w kolejce. Wrypał się przede mnie jakiś cham z Krakowa jak obróciłem się żeby popatrzeć w co grają na podłączonym PS3. Słysze że koleś bierze taki sam zestaw jak zamawiałem ja. No ale myślę sobie że pewnie maja tego więcej. Podchodzę i mówię że na takie i takie nazwisko było PS3 zarezerwowane. A kolo do mnie że ten Pan co przed chwilką wyszedł wziął ten zestaw i nie mają już więcej tych gier (swoją drogą śmieszne że nie mieli F1 i Resitance żeby starczyło dla wszystkich).
Oczywiście chcieli mi sprzedać to co było. No to zacząłem być niemiły i skończyło się tak że pocztą na swój koszt dosłali mi Resi i F1 po paru dniach a wraz z tym masę smyczek PS3. No i przy zakupie konsoli policzyli mi 50zł mniej za Motor Storm. Czasem trzeba się wykłócać o swoje i przynosi to efekty.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2188 dnia: Stycznia 15, 2008, 17:56:57 pm »
Widze ze ostatnio tu nudo, wiec troche info wrzucam:

NPD December Preview

Weekly Hardware Sales and Totals for Five-Week December:
Plat     8-Dec   15-Dec   22-Dec   29-Dec   5-Jan
DS   630,859   725,740   902,172   410,014   207,255   
Wii   261,643   173,798   725,740   289,079   188,589   
XO   282,001   337,538   384,290   180,900   104,427   
PSP   214,208   251,689   277,965   140,154   76,869
PS2   194,185   253,824   289,279   141,134   73,342   
PS3   163,222   194,214   228,579   119,483   69,298


   TOTALS
DS       2,876,040
Wii      1,638,849
XO      1,289,156
PSP     960,885
PS2        951,764
PS3     774,796


Top Ten Software Totals for Five-Week December: 

    
1   Super Mario Galaxy Wii   1,053,881
2   Guitar Hero III: Legends of Rock  PS2   777,950
3   Wii Play  Wii   670,593
4   Call of Duty 4: Modern Warfare   Xbox 360 567,201
5   Assassin's Creed Xbox 360 465,497
6   Mario & Sonic at the Olympic Games Wii   464,197
7   Mass Effect Xbox 360 406,834
8   Rockband  Xbox 360 399,516
9   Guitar Hero III: Legends of Rock Wii 394,430
10   Halo 3 Xbox 360   384,836


a tu male wyjasnienie
Cytuj
On Thursday, at approximately 6:30 PM EST NPD will release its data for December – which will cover the period from December 2nd 2007 to January 5th 2008.  Vgchartz data for the same period is currently available, and can be used to offer a preview of what to expect from NPD’s release.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2008, 18:01:04 pm wysłana przez LoNdEk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2189 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:13:37 pm »
Europe / Others Chart for Week Ending 12th January 2008
http://www.vgchartz.com/eweekly.php

DS 169,425 (-44%) 23,403,302
Wii 82,428 (-44%) 6,287,915
PS3 57,455 (-54%) 3,712,349
PS2 54,007 (-56%) 46,421,031
PSP 53,060 (-53%) 10,946,517
X360 49,888 (-48%) 5,422,242
GBA 4,272 (-47%) 21,448,075

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2190 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:15:26 pm »
musze skasowac posta bo mnie Marcepan wyprzedziles minimalnie, bo tez chcialem wlasnie te dane wstawic:D:D

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2191 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:16:39 pm »
Naprawde nie musicie pisać tego samego dwa razy podrząd.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2192 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:17:04 pm »
Uwielbiam zapach Wojny Na Cyferki o poranku  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2193 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:24:01 pm »
Uwielbiam zapach Wojny Na Cyferki o poranku  :lol:

raczej wieczorkiem:D:D

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2194 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:28:25 pm »
Czasem trzeba się wykłócać o swoje i przynosi to efekty.

Dokładnie. Zwłaszcza jeśli chodzi o wynagrodzenie w pracy. Polecam każdemu, na pewno będzie zadowolony z efektu. Wypróbowane. :D

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2195 dnia: Stycznia 15, 2008, 18:34:20 pm »
Europe / Others Chart for Week Ending 12th January 2008
http://www.vgchartz.com/eweekly.php

DS 169,425 (-44%) 23,403,302
Wii 82,428 (-44%) 6,287,915
PS3 57,455 (-54%) 3,712,349
PS2 54,007 (-56%) 46,421,031
PSP 53,060 (-53%) 10,946,517
X360 49,888 (-48%) 5,422,242
GBA 4,272 (-47%) 21,448,075

Święta święta i po świętach. Wszystko spadło na pysk.
Najwyższy czas na obniżki.
Pełnoprawne PS3 i X360 za < niż 1000zł?   :cool:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2196 dnia: Stycznia 15, 2008, 22:05:02 pm »
Fajnie by bylo ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2197 dnia: Stycznia 15, 2008, 22:12:38 pm »
Europe / Others Chart for Week Ending 12th January 2008
http://www.vgchartz.com/eweekly.php

DS 169,425 (-44%) 23,403,302
Wii 82,428 (-44%) 6,287,915
PS3 57,455 (-54%) 3,712,349
PS2 54,007 (-56%) 46,421,031
PSP 53,060 (-53%) 10,946,517
X360 49,888 (-48%) 5,422,242
GBA 4,272 (-47%) 21,448,075

Święta święta i po świętach. Wszystko spadło na pysk.
Najwyższy czas na obniżki.
Pełnoprawne PS3 i X360 za < niż 1000zł?   :cool:
Xbox 360 Premium + Cod3 lub PES6 do wyboru za 899 zł. Tylko nie wiem czy z HDMI. Ach, byłbym zapomniał - bielski MM.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2198 dnia: Stycznia 15, 2008, 22:14:06 pm »
Nice!

---------
Obiecane w temacie PS3. ;)
Będzie mega post  :lol:

Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Seven

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89969

Kane & Lynch: Dead Men
4xAA na X360
Brak AA na PS3

Cytuj
However, the good news is that the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of the game are very close indeed, to the point where you really need to look hard to notice any kind of difference at all. The only tell-tale sign is in the heavily anti-aliased look of the Xbox 360 game, with full-on 4x MSAA smoothing off the stylised visuals in a far more pleasing manner than the AA-free PlayStation 3 conversion of the game.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/4/Kane10.jpg.jpg


TimeShift
Skacze na PS3.

Cytuj
Unfortunately the good will I had for the game diminished rapidly after loading up the PlayStation 3 version. Don't get me wrong, graphically it's very close indeed to the original Xbox 360 version as the comparison screenshots doubtless reveal. But this is one of the rare occasions where even a low-res internet video would reveal the night and day difference between the two versions. Put simply, TimeShift PS3 at its best still drops frames compared to the 360 game, even when barely anything is actually happening. At worst, it's extremely jerky and plagued with v-lock screen tear. What is interesting is that the 360 game has the option to enable or disable v-lock (it's turned on by default). There is no such facility in the PS3 game, it's off by default in an attempt to keep the speed up. That particular gambit fails to pay off and the unwelcome consequence is a nigh-on constant screen tear effect.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/1/TimeShift12.jpg.jpg

AA I lepszy obraz na X360, blur na PS3


Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Brak AA na PS3 - rozmazany (blur) na PS3.

Cytuj
Gripes? Of course, there are a couple, and yes, as you might imagine, they are directed solely at the PlayStation 3 rendition of the game. The visuals lack the anti-aliasing of the Xbox 360 version but rather than leave things as they are, the developers thought they could mimic the look of the original game by applying an overly generous amount of blur to the proceedings. I'm really not sure why this is making it into so many PS3 conversions (Orange Box, Need for Speed ProStreet and Assassin's Creed to name but three) but it doesn't look good, wiping out a lot of the fine detail of the excellent graphics. As Tom Bramwell pointed out after witnessing Portal on PS3, it's like playing the Xbox 360 version with Vaseline smeared all over your expensive HDTV. My only other bugbear is the usual cross-platform 'gotcha' - token SixAxis controls inferior in every regard to the basic analogue sticks and disabled by default. Why bother?

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/2/Graw_720p20.jpg.jpg



Tony Hawk's Proving Ground
PS3 - 1067x600 (rozmazane).
Wycięte efekty i gorsze światło na PS3.

Cytuj
While this game just doesn't have the basic appeal of its Project 8 predecessor, efforts have been made to tighten up the experience technically. Whereas both Xbox 360 and (especially) PlayStation 3 versions of the last game suffered from wildly variable frame-rates, Proving Ground feels a lot more stable on both platforms. What is curious though is whereas P8 ran at a sub-HD resolution on 360 and at full 720p on PS3, with the new title the situation has been reversed. The PS3 version has been hacked down to 1067x600 vs proper 720p on 360 - with rough software scaling attempting to bring the image back up to proper HD resolution. Both versions are pegged at 30fps which guarantees the stability, though I have to admit that I did miss the smoother update of Project 8 (which at times hit 60fps on 360).

The reduction in resolution serves to make the PS3 game far jaggier and less detailed than it does on Xbox 360, the lighting doesn't look so good, and a great many of the special effects employed (especially in the game engine-powered cut-scenes) have been diminished or removed altogether. What is already a pretty unattractive game in its base Xbox 360 incarnation therefore looks even less appealing on the PlayStation 3.

Cytuj
But whereas Project 8 and Skate are still the better buy for Xbox 360 owners, PS3 players might prefer to check out Proving Ground. While still technically limited, at least this time the compromises don't adversely affect the way the game plays - an issue for both P8 and Skate on the Sony console.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/4/Hawk11.jpg.jpg




Guitar Hero III: Legends Of Rock
PS3 - 1040x585 (rozmazane).

Cytuj
Whereas the Xbox 360 version runs at full 720p, the PS3 conversion falls some way short - running at something like 1040x585. The worst of it is eclipsed by the range of cool lighting and pyrotechnic effects employed to create the party atmosphere as well as the 60fps update, but let's be clear here - Guitar Hero III isn't exactly the most taxing of games graphically so why there is any compromise at all raises some questions over Neversoft's ability to work with the Sony architecture, especially in the light of deficiencies in both of their PS3 Tony Hawk offerings.

The PlayStation 3 rendition of the game also comes with one or two other unwelcome pieces of baggage; first of all there's the lack of downloadable content compared to the 360 version, and secondly the inability to use your GH guitars with EA's excellent Rock Band - a game I'm sure all GH fans will want to check out; both factors worth bearing in mind if you're lucky enough to own both consoles and you're choosing which version to buy.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/8/Guitar10.jpg.jpg




Blazing Angels: Secret Missions Of WWII
Identyczne
Rwanie obrazu w obu wersjach.


Cytuj
unfortunately the 'engine' that powers the game hasn't been upgraded a jot, meaning that the brain-melting screen-tear that places the two v-lock torn halves of the screen in different time zones remains as unbearable as ever.

Cytuj
It's also a game that is equally 'meh' on either console format. There's a range of minor graphical differences in terms of effects, lighting and draw distance, with neither version really having the better of the other from one level to the next.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/9/Blazing11.jpg.jpg


Medal Of Honor: Airborne
Wycięte efekty na PS3.
Skacze poważnie na PS3 (na X'e trochę też).

Cytuj
Certainly in terms of game content Xbox 360 and PlayStation 3 are identical, with the only initial differences found in the application of certain special effects. For example, the Xbox 360 version of the game by and large runs with zero anti-aliasing, instead employing it dynamically with certain special effects. The PS3 version by contrast simply omits it completely. It's a subtle difference that most likely few people will notice, but does suggest that the care and attention that went into the original game wasn't bestowed upon this conversion.

Indeed, the PlayStation 3 code is far from ideal; it seems to brutally amplify the shortcomings of the original Xbox 360 version. A frantic firefight or close-quarters melee combat sends the frame-rate diving on both games, but the effect is more pronounced on PS3, occasionally making the game borderline unplayable. Additionally the parachute descents that are obviously a showpiece element of the game are similarly blighted on PlayStation 3.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/2/MOH10.jpg.jpg



Dynasty Warriors: Gundam
Podobne ale rozmazane (blur) lekko na X360.

Cytuj
Just like Bladestorm - Koei's other cross-platform release - there really is very little to tell the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of the game apart. The same core experience of ripping hundreds of opponents to shreds with contemptuous ease is identical on either machine and the graphics are like for like too. The only slight difference is with Xbox 360; slightly softer edges here with what looks like a very subtle blur being applied to the visuals as opposed to proper anti-aliasing. I can't say it's hugely attractive, nor really required (the PS3 game looks fine as is) but the impact isn't anywhere near as heavy-handed as the Vaseline effect employed on many PlayStation 3 conversions in the absence of 'real' AA.
So, Dynasty Warriors: Gundam happens to be a decent game regardless of your personal choice of console.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/7/0/Gundam7.jpg.jpg


Bladestorm: The Hundred Years' War
Podobne ale rozmazane (blur) na X360.

Cytuj
The two versions tested here are essentially identical, the only technical difference being - once again - the complete lack of anti-aliasing on the PlayStation 3 version of the game. In some titles this has a dramatic impact, but not so here. Lighting effects may look different in a selection of the comparison shots but this is mostly down to the dynamic nature of the weather and differences in the time of day. Like for like, the games are essentially interchangeable.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/3/Bladestorm2.jpg.jpg


Lego Star Wars: The Complete Saga
AA na X360.
Jest skalowanie do 1080p na PS3.

Cytuj
Both versions of the Lego Star Wars do their best to run at full 720p resolution at 60 frames-per-second (albeit with v-lock tear), with the Xbox 360 featuring softer anti-aliased edges that are not present on the Sony version of the game. The PS3 game does however benefit from a 1080p mode. Just like Traveller's Tales awful Transformers game this is actually running at 960x1080 with hardware bilinear scaling expanding the image to full 1080p. However, while there is actually more pixel information in the image, the Xbox 360's hardware scaling of the anti-aliased 720p framebuffer looks just as good, if not a touch better in motion.
The PlayStation 3 version of the game also offers up SixAxis motion sensor support for controlling the vehicles, but is as usually the case with such add-on modes, it's best ignored. Certainly, the innovative controls found in the Wii version of the same game aren't replicated here.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/8/Lego_720p9.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/6/Lego_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/6/Lego_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/6/Lego_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/6/Lego_1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/6/Lego_1080p6.jpg.jpg

Mocno rozmyty obraz na PS3, paskudne skalowanie do 1080p (sprzętowe "skalowanie" przez rozciąganie w bok)
Popisowa konwersja nie ma co  :-?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2008, 22:45:34 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2199 dnia: Stycznia 15, 2008, 22:25:50 pm »
Clive Barker's Jericho
PS3 - 996x560 z AA.
Gorsza płynność na PS3
Jest skalowanie do 1080p na PS3.

Cytuj
As you would expect, content-wise the PS3 game is identical to the Xbox 360 version, but there are big differences graphically. Just like The Darkness, the Sony console plays host to a much blurrier version of the game, mostly down to the significantly reduced resolution (996x560 or thereabouts) which is then blown up via software scaling to 'normal' 720p. To mitigate the lack of detail, the PS3 does feature one or two little bonuses, the first of which is some well-placed anti-aliasing which does lessen the dramatic loss of resolution a touch, but even so the game does struggle to match the smoothness of the 360 game which itself is prone to slowdown when the action gets frenetic.

Jericho on PS3 is also one of the few games I played for this face-off feature that does support 1080p rather than leaving it to your screen to do the scaling, but to be honest, the implementation is lacklustre. There are no appreciable resolution gains over the '720p' mode so it does look more than a little rough, and once again the chances are that with many displays, disabling 1080p on the XMB results in a better picture and a marginally smoother refresh rate. It's also one of the rare occasions where the same advice applies to Xbox 360 owners. The ATI scaler isn't particularly good at handling aliased visuals, and Jericho is a case in point.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/8/9/720p15.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/0/1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/0/1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/0/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/0/1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/0/1080p5.jpg.jpg



John Woo Presents Stranglehold
Podobne.
Brak AA (filtru?) na PS3.

Cytuj
Clearly though, Stranglehold is indeed another triumph for the Unreal Engine that powers it, because the game's performance on both Xbox 360 and PlayStation 3 is uniformly excellent. Just like Rainbow Six: Vegas, another title based on the Epic middleware, any graphical changes are essentially irrelevant, and there's basically zero difference in the gameplay between the two versions. Textures are streamed in while you play, so the difference in memory architecture between the two consoles is not an issue. As is seemingly the norm with Unreal Engine titles, the PlayStation 3 version has no anti-aliasing, but it seems to make little difference in this case.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/9/9/1/9.jpg.jpg

Ciekawe że Eurogamer różni się tu trochę z innymi review.
PS3 fanboy recenzuje Stranglehold na PS3.
http://www.ps3fanboy.com/2007/11/14/ps3-fanboy-review-stranglehold-collectors-edition/

I jak zwykle wersja na PS3 nie dość że opóźniona to klasycznie jeszcze chodzi gorzej niż ta na X360.

Cytuj
Though in case you're wondering, the Xbox 360 version definitely has a more solid framerate (though it was not perfect either).
ale tam nie ważne, na screenach nie skacze  :lol:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2008, 22:48:03 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879