Autor Wątek: Ninja Gaiden Sigma  (Przeczytany 50168 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwca 16, 2007, 07:21:06 am »
Właściwie za którą kasą i to chyba oczywiste   ;)




xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwca 16, 2007, 18:06:40 pm »
A za ktora konsola przepada bardziej?
Nie wypowiadał się teraz na ten temat...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2007, 18:10:00 pm wysłana przez xelloss »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwca 16, 2007, 20:27:47 pm »
Nie wiecie może kiedy gra zawita w Europie?
Yeahh, me and hate that's an odd couple

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwca 16, 2007, 20:48:44 pm »
Jakos pod koniec czerwca.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwca 16, 2007, 21:05:38 pm »
Nie wiecie może kiedy gra zawita w Europie?

W/g sklepu PSXE 22.06.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

nakimushi

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwca 18, 2007, 09:49:22 am »
znowu wyjdzie ze jestem fanboyem pewnie ale te ostatnie filmiki z Sigmy nie wygladaja duzo lepiej niz wersja ze sterago xa odpalona na x360  :-? 
ten piekny level poczatkowy z lisciami to chyba tylko dla zamydlenia zrobili bo cala reszta juz prawie wogóle nie jest poprawiona...
a tak sie napalilem na ta gre ze bedzie lepsza od HS ale chyba nie dla mnie

i zeby nie bylo gram akurat w NinjaBlack na x360 wiec mam jako takie porównanie/

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwca 18, 2007, 10:51:05 am »
Sie zobaczy jak juz wyjdzie. Nie ma co oceniac po filmikach z neta ... prawda nakimushi?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwca 18, 2007, 21:13:29 pm »
Ninja Gaiden do dziś jest absolutnie genialna i to w oprawie z pierwszego Xa więc nie ma co narzekać na Sigmę. To tylko stary silnik. Na opad szczeny zaczekajmy do "dwójki"

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwca 19, 2007, 00:30:43 am »
A ja dalej jestem zjarany na tą grę mam już Tivika i ps3 teraz mi tylko gry brakuję , widziałem filmiki i nie tylko pierwszy chpater wygląda znacznie lepiej. Tyle ode mnie , teraz tylko za co ja kupię tą grę :f

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #209 dnia: Czerwca 20, 2007, 13:17:05 pm »
2 pierwsze recenzje NGS. Póki co średnia 88%.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwca 20, 2007, 19:38:59 pm »
Jakie dwie trzy są   :P Średnia poniżej oczekiwań ale to pierwsze noty będzie na pewno wyżej jak 90 chyba że się recenzentom znudziło oceniać po raz trzeci tą samą grę :P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2007, 19:45:25 pm wysłana przez Supersonic »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwca 21, 2007, 07:19:26 am »
Ninja Gaiden Sigma- Collectors Edition Teaser
http://www.gametrailers.com/player/20760.html

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwca 21, 2007, 07:54:30 am »
Filmik fajny tylko ta wk...jąca kakofonia w tle

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwca 21, 2007, 15:44:56 pm »
Ninja Gaiden Sigma to have Downloadable Content
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=transcripts&thread.id=17
Q: Do you guys plan to take advantage of PSN and add downloadable content similar to what you did with the Hurricane Packs?
A: We'll be making an announcement regarding our plans for downloadable content soon. The content will have some amazing depth for a download!


Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwca 30, 2007, 16:46:29 pm »
Collector's Edition Teaser 2
http://www.gametrailers.com/game/3239.html
Opublikowane: Czerwiec 29, 2007, 08:22:47
IGN oceniło grą na 9,3
http://ps3.ign.com/articles/800/800565p3.html



Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #215 dnia: Lipca 01, 2007, 13:17:23 pm »
Pięknie dawać mi tą giere ;D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #216 dnia: Lipca 03, 2007, 07:49:41 am »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #217 dnia: Lipca 06, 2007, 12:17:06 pm »
A jak by mogło być inaczej !!Ja już działam;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #218 dnia: Lipca 06, 2007, 23:40:02 pm »
A może być Eurogamer dał 7.
I zjechał solidnie grę.
Już zresztą raz jej wytykali że to 1080p to tylko ściemniane wewnętrzne skalowane 720p.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79093

A teraz jeszcze:

zjechali grafikę, gra ma problemy z v-synch, wygląda sterylnie, sixaxis to popierdułka, czasy wgrywania wołają o pomstę do nieba - engine przeniesiony jest z X'a pierwszego więc dogrywa się co chwila

Cytuj
Instead, Tecmo has gone down the road of inexplicably releasing the game as a full-priced PS3 title - and one that you might reasonably expect is an all-new game in the series. Not so. All it has done, effectively, is add the 'Sigma' subtitle and three really short levels where you play as Rachel, thrown in a higher top resolution, shoehorned in utterly pointless Sixaxis controls and stood there with its hands held out.

Cytuj
Without completely overhauling the entire art in the game, upscaling the image to 720p or even 1080p can instantly make things look too sterile, too clean, and, ultimately, rob it of any atmosphere it had. And, somehow, there's still noticeable v-sync issues. Compared with the recent strides made by the likes of God of War 1 and 2, Ninja Gaiden Sigma lacks the wow factor, with environments that are far too 'clean' for their own good, and creatures that you've seen before in numerous other games. As impressive as the game looked in early 2004, we've been spoilt rotten ever since, and even the once-massive boss monsters look fairly standard through today's eyes. Progress is as harsh a mistress as it ever was, sadly.

Cytuj
Furthermore, the game simply feels old fashioned in all sorts of ways today. The fact that there are dreadful loading pauses all over the place is something we didn't even think to comment on in 2004. Most games had that. But in today's seamless streaming game worlds, it's a bugbear to have the sense of immersion shattered every time you run between one short section and another. [Edit: even installing the game to the PS3's hard disk does not cure the problem, despite what you may have read].

I jeszcze się dowalili do samej rozgrywki, save'owania, itd itp.

Cytuj
Unfortunately, the list goes on: why on Earth make the attack button the same one that opens doors? Not only is it annoying to find yourself entering another room midway through a life or death battle, but it can be very costly thanks to the game's insistence on respawning enemies in certain sections, no matter how many times you've slain them. In other words, you might have one enemy left, and accidentally open a door, only to return to find the whole posse is back, as if by magic. But it's not the kind of magic we appreciate: The whole respawning enemy thing was an old fashioned, lazy approach to level design in 2004 - in 2007 it feels as unnecessary as one hit kills and daft checkpointing - things most top developers have eradicated from games since then. In Ninja Gaiden, it's just about justifiable on the basis of harvesting the game's currency (which you need in order to upgrade weapons and buy health vials and so on), but it makes navigating around previously explored areas a mighty pain in the backside. Given that this is something you have to do a lot, this isn't a minor issue either.
Advertisement


While we're in full power Moan Mode, why does the game not bother to save your progress automatically upon completion of a level? The game even states 'saving' in the top right of the screen, but if you happen to, say, fall into a bottomless pit on the next level, you might find yourself having to re-do that really tough boss battle on the climax of the previous level if you're not careful. Other silly things chip away at your love for the game, like an inability to quit the game from the in-game menu (without knowing the secret combination of shoulder buttons, select and start - oh THANKS Tecmo), or reconfigure your controls, or the way the game forces you to run over all the 'essence' blobs to pick them up unless you hold down the triangle button. All of these nitpicky things should be standard-issue by now, and it's just a sign of Tecmo's sloppy approach to this project.

Compounding all of these niggly issues, it's not a game that ever likely to grab you on a narrative level. As many have observed over the years, the story's still harmless, throwaway nonsense, made even less appealing in this version by the fact that the rendered cut-scenes haven't been resampled to take advantage of high definition. Switching between razor-sharp game-engine moments to somewhat blurry-looking renders to move the story on is, well, lazy in the extreme. Add to that some sub-standard voice acting, some of the most generic bad guys ever seen, and the enigmatic lack of star quality from the lead character, Ryu Hyabusa, and it's a game that's distinctly lacking soul.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #219 dnia: Lipca 07, 2007, 00:11:31 am »
Eurogamer jako jedyny dał tej grze tak niską notę. Dodaj jeszcze jakie oceny dały inne serwisy: Gamespy 100%, Gamespot 90%, 1UP 90%, IGN 93%. Średnia ocen to prawie 90%, ale zawsze należy wyciągnąc jakąś najniższą, nie?
Ciekawostką może byc też to, że ten sam Eurogamer dał również 70% Residentowi 4 na Wii, a łączna ocena to ponad 90%.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #220 dnia: Lipca 07, 2007, 00:14:05 am »
Część z zarzutów jest zupełnie nietrafiona, no ale to eurogamer, oni zawsze tak mają. :lol: Choć sądząc po filmikach z playsyde, to screen-tearing i loading są gorsze niż w wersji na Xboksa. Nie zgodzą się za to z zarzutem o sterylność grafiki - może nie ma "brudu" i chropowatości Gearsów, ale i tak jest dużo efektów - w powietrzu jest mnóstwo cząsteczek, w płonącej wiosce jest efekt rozgrzanego powietrza itp.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #221 dnia: Lipca 07, 2007, 00:29:31 am »
No ktoś musi narzekać  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #222 dnia: Lipca 07, 2007, 07:00:51 am »
Gametrailers review - 9,1
http://www.gametrailers.com/player/21329.html

Cytuj
A może być Eurogamer dał 7.
:shock: :lol:
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2007, 07:04:33 am wysłana przez Supersonic »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #223 dnia: Lipca 07, 2007, 08:20:26 am »
Ta zgadza się giera się dużo częściej loandinguję niż na Xie (dużo częściej na szczęście nie trwa to długo)
Ciekawe jak  giera wgrywała by się gdybym jej nie zainstalował na HDD konsoli . A i giera zwalnia i to przykre co napisze ale na Xie tak nie chrupało.

Ok napiszę coś od siebie pograłem wczoraj trochę jeszcze nie udało mi się skończyć gry za mało czasu miałem ale dziś po pracy naprawie ten błąd :

Grafika - jak najbardziej na plus choć nie do końca ,giera jest dużo bardziej mroczna-ciemna , czasami widziałem tylko siebie i moich przeciwników xD (którzy są wykonani kapitalnie , textury które posiadają są naprawdę imponujące , przesadzam może czort to wie tak czy siak jest ładnie)  Co do ciemnych lokacji to te zwyczajnie wyglądają najgorzej ( gra posiada ziarnistość w jasnych lokacjach wygląda to jak najbardziej ok natomiast , tam gdzie ciemniej wygląda to już brzydko) To czego X nie był wstanie pociągnąć to kozackiej gry świateł jak i samych efektów płonąca wioska z drugiego chapteru niszczy! A jest tego więcej miejscami woda ssie widać na niej pixeloze aż kuje w oczy x_X I chyba nie muszę pisać że Ryu jest wykonany przepięknie , a Rachel jeszcze lepiej no i ta zmiana "Hair style" ahhhh :)))) Tylko to jej bieganie jest lepiej jak w demie ale nadal drewnianie :/

Ogólnie = 8 

Muzyka-Tak samo dobra ( he w sumie nie mal ost jest taki sam jak pozostały ver NG) do rzucili kilka nowych bardzo sympatycznych utorków :)

Ogólnie = 9

Gameplay-Jak już pisałem każda lokacja dostała face-lifting , nie które chapatery zostały zmodyfikowane i tu ogromny + dla team ninja to co mnie nudziło i denerwowało w starej odsłonie Gaiden'a w sigmie tego nie ma (yupi) Dzięki możliwości walce na wodzie po prostu uwielbiam po nie biegać i zabijać nowych zimów (mowa tu o chapterze w którym non sto pływaliśmy i szukaliśmy monet -_-  w sigmie tego nie ma ! Yupi x2 ) Co do samego biegania teraz to wygląda inaczej nie trzeba wciskać skoku ,wystarczy że skoczymy(tak tak skoczymy!) lub po prostu wejdziemy na nią a Ryo zacznie sobie po nie zwyczajnie chodzić , jesteśmy w wodzie i chcemy po niej pochodzić nie ma problemu wciskamy X i heyaaa.Dwie katany sprawują się jeszcze lepiej niż w demie(więcej dostępnych zagrań) po prostu coś pięknego + możliwość strzelania z łuku w locie daje nam to nie złe pole do popisu , szkoda że żadna ze starych broni nie dostała jakiś nowych ciosów ( bieda :[ ) Ponadto kilku nowych bossów,kilka nowych 100 fiendsów, nowi przeciwnicy z modyfikowani starzy (wygląd) ,wydłużony SP (więcej chapterów a to za sprawą Rachel).Nie tykałem jeszcze mission mode więc nie wiem jak tam sprawa się prezentuje ale na pewno jest coś nowego ;)

Ogólnie = 9

Na +
-Grafa
-Gameplay
-Jeszcze więcej możliwości zabijania
-Muzyka
-Dynamika w końcu to 60 fpsów co widać i świetnie czuć !
-Szybkie wybierani Itemów (potionów tylko) d-padem
-Nowe fichery

Na -
-Menu głowne
-Menu Startu pod czas gry ssie na maxa
-Pad
-Zwolnienia
-Częste loadingi

OGÓLNIE

9.0 :PP

Tyle póki co.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2007, 09:22:30 am wysłana przez Soul »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #224 dnia: Lipca 07, 2007, 11:03:49 am »
Zwolnienia ... juz mi sie odechcialo grac ... ja piernicze jak ja tego nie lubie na konsolach ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #225 dnia: Lipca 07, 2007, 11:29:33 am »
Ano zwolnienia animacji są przecie to nex gen to już poczciwy klocek sobie lepiej z tym radził.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #226 dnia: Lipca 07, 2007, 11:30:53 am »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #227 dnia: Lipca 07, 2007, 12:11:23 pm »
Ano zwolnienia animacji są przecie to nex gen to już poczciwy klocek sobie lepiej z tym radził.
A sa to jakies wieksze spadki i czy wystepuje czesto? W recenzji GT powiedzieli ze bylo ich doslownie troche ...
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2007, 12:19:22 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #228 dnia: Lipca 07, 2007, 13:00:00 pm »
Puszczasz UT i zwolnienie a że ja non stop używam UT tak jak każdy kto dobrze gra w NG.......to chyba już znasz odpowiedź  :-P Na szczęście nie każde UT=zwolnienie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #229 dnia: Lipca 07, 2007, 13:01:28 pm »
UT to jakis specjal tak ? (w NG gralem tylko godzine u kumpla wiec jestem zielony) ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #230 dnia: Lipca 07, 2007, 13:08:46 pm »
Tak to specjalny atak,każda broń ma możliwość od palenia go,wystarczy tylko wciągnąć esencje którą zostawia przeciwnik .A niemal że każde UT to jakieś wywalone combo w kosmos (długa animacja itp)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #231 dnia: Lipca 07, 2007, 13:25:26 pm »
No to szkoda ze chrupie przy tak waznym elemencie gry ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #232 dnia: Lipca 07, 2007, 19:20:01 pm »
To co piszesz Soul zaczyna mnie dołować. Zwolnienia, częste loadingi...  :(

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #233 dnia: Lipca 07, 2007, 20:21:45 pm »
Spoko stary nie ma sie co dołować w końcu to konwersja , zwolnienia są bo są raz na jakiś czas i na szczęście są chwilowe , a częste loadingi trwają max 2 sec. Więc idzie przeżyć ;]

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #234 dnia: Lipca 07, 2007, 20:25:20 pm »
Spoko stary nie ma sie co dołować w końcu to konwersja , zwolnienia są bo są raz na jakiś czas i na szczęście są chwilowe , a częste loadingi trwają max 2 sec. Więc idzie przeżyć ;]
No przecież większość serwisów dała wysokie oceny. Więc nie ma sie za bardzo czym martwić. Tym bardziej że Soul sam wystawił ocenę 9.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #235 dnia: Lipca 07, 2007, 20:26:39 pm »
wystarczy sciagnac demko i sie przekonac a nie psioczyc :) must have umilajacy czekanie na HS

Supersonic

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #236 dnia: Lipca 07, 2007, 21:07:33 pm »
Ja sobie wcześniej kupię HS i będę umilał czas przed zagraniem z Sigmę  :grin:
Cytuj
No przecież większość serwisów dała wysokie oceny. Więc nie ma sie za bardzo czym martwić. Tym bardziej że Soul sam wystawił ocenę 9.
IMO NG nie zasługuje na niższą ocenę jak 9.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #237 dnia: Lipca 08, 2007, 11:43:35 am »
Ja sobie wcześniej kupię HS i będę umilał czas przed zagraniem z Sigmę  :grin:
Cytuj
No przecież większość serwisów dała wysokie oceny. Więc nie ma sie za bardzo czym martwić. Tym bardziej że Soul sam wystawił ocenę 9.
IMO NG nie zasługuje na niższą ocenę jak 9.
Subiektywne podejście. Osobiście jako fan również mam podobne zdanie, ale po tysiąckroć wolałbym zapodać sobie NG2 niż konwersję konwersji. Za grę należą się Tecmo buziaki...za odgrzewanie soczyste faki. Z takimi łbami jakie oni mają powinni już zacząć coś majstrować przy dwójce. Chyba, że czekają na platformę która udźwignie ich oczekiwania względem kontynuacji. Spekuluję tylko, ale przyznajcie sami czy nie mam racji.

BTW. najbardziej mnie wkuźwia fakt, że dla NGSa kupię PS3  :-?.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #238 dnia: Lipca 08, 2007, 12:11:40 pm »
Ja to zrobiłem stary nie ma sie co łamać ,kupiłem ps3 tylko po to że by pograć NGS. Dobrze powiedziane, też już chcę dostać NG2 bo mimo wszystko NGS to konwersja (SP znam na pamięć a Sigmie , ogromnych zmian nie ma pod tym względem  ) Zobaczę jak się ma Hard ,Very Hard no i Master Ninja a i btw wydaje mi się że MN to ostatni poziom nie ma nic "nad" A strojów jest tylko 3(!) no chyba że nie wszystko od razu wyłożyli na stół.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma
« Odpowiedź #239 dnia: Lipca 08, 2007, 12:29:30 pm »
Dla 1 gry kupic konsole ... zaiscie ciekawe ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.