Autor Wątek: I Am Alive  (Przeczytany 14805 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
I Am Alive
« dnia: Lipca 16, 2008, 01:16:43 am »
Nowa gra od Jade Raymond 8) W skrócie chodzi o przetrwanie po kataklizmie.
Pierwszy trailer http://www.gametrailers.com/game/9161.html

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 16, 2008, 01:19:05 am »
Obok Resi na PSP najwieksze zaskoczenie tych targów. Trailer mną zamiótł, uwielbiam takie klimaty, render wydawał się cholernie klimatyczny. Nie mogę się doczekać pierwszego gameplayu, moze to bedzie troche taki nowoczesny AC wsórd zgliszczy? Było by zajebiście.

lupinator

  • Gość
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 16, 2008, 01:21:00 am »
Klimat jest konkretny. Jeśli Jade i jej team uczy się na własnych błędach, to będzie świetnie i mamy potencjalny hit.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 16, 2008, 01:27:27 am »
Kiedyś miała sie ukazać gra o podobnej tematyce, kleciło ją Replay Studios a zwać się miała Survivor, jednak ślad po niej zaginął. Temat na gre konkretny, ekipa mocna, świetna promocja zapewniona(Jade :)), może być co najmniej dobrze.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 16, 2008, 01:29:55 am »
Oby tylko nie było przerostu formy nad treścią. Liczę na dużo kombinowania, zwiedzania, zbieractwa i bardzo mało walki.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 16, 2008, 01:40:10 am »
Kliiiiiiimat.A ten dym/kurz który leci z pod budynku to wiecie co przywodzi mi na myśl :P xD

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 16, 2008, 01:47:50 am »
Wydaje mi się że to będzie skradanka. A ogólnie nice :) szkoda tylko że Jade się nie pokazała  :sad:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 16, 2008, 01:51:41 am »
Zapowiada się gra wysoko powyżej przeciętnej  :cool:

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 16, 2008, 01:54:29 am »
Troszkę nawet zajechało mi Lostem.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 16, 2008, 02:10:21 am »
Wydaje mi się że to będzie skradanka. A ogólnie nice :) szkoda tylko że Jade się nie pokazała  :sad:
Niech ona sie trzyma z daleka. Pokazala sie przy AC i wyszla jedna z najbardziej wtornych gier ostatnich lat.

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 16, 2008, 04:37:34 am »
Kliiiiiiimat.A ten dym/kurz który leci z pod budynku to wiecie co przywodzi mi na myśl :P xD

dzieciństwo ? :P

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 16, 2008, 04:47:51 am »
I Am Legend przeniesiony na paletko growe...why not. Może być grubo.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 16, 2008, 09:38:58 am »
Taki S.O.S z PS2 tyle że na next-genach. Może być fajnie bo S.O.S mi sie nawet podobał. Czekamy na pierwszy gameplay.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 16, 2008, 09:59:36 am »
Wydaje mi się że to będzie skradanka. A ogólnie nice :) szkoda tylko że Jade się nie pokazała  :sad:
Niech ona sie trzyma z daleka. Pokazala sie przy AC i wyszla jedna z najbardziej wtornych gier ostatnich lat.
wtórnych? chodzi o gameplay czy o samą grę? w której innej grze biegasz po dachach średniowiecznym członkiem assassynów? Dla mnie AC to świetna gra. I dlatego nie mam zbyt dużych obaw co do I am Alive, ale takie małe zawsze są :)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 16, 2008, 11:11:46 am »
Wydaje mi się że to będzie skradanka. A ogólnie nice :) szkoda tylko że Jade się nie pokazała  :sad:
Niech ona sie trzyma z daleka. Pokazala sie przy AC i wyszla jedna z najbardziej wtornych gier ostatnich lat.
wtórnych? chodzi o gameplay czy o samą grę? w której innej grze biegasz po dachach średniowiecznym członkiem assassynów? Dla mnie AC to świetna gra. I dlatego nie mam zbyt dużych obaw co do I am Alive, ale takie małe zawsze są :)

Ubi robi grę i shitu nie zrobią po bardzo udanym AC jestem spokojny BA czy ubi kiedy kolwiek zawiodło i zrobił shiit ? Bo nie pamiętam nic takiego ;) A trailer mmm K L I M A T

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 828
  • Reputacja: 81
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 16, 2008, 21:55:38 pm »
Wydaje mi się że to będzie skradanka. A ogólnie nice :) szkoda tylko że Jade się nie pokazała  :sad:
Niech ona sie trzyma z daleka. Pokazala sie przy AC i wyszla jedna z najbardziej wtornych gier ostatnich lat.
wtórnych? chodzi o gameplay czy o samą grę? w której innej grze biegasz po dachach średniowiecznym członkiem assassynów? Dla mnie AC to świetna gra. I dlatego nie mam zbyt dużych obaw co do I am Alive, ale takie małe zawsze są :)

Zapewne chodziło mu o wtórnośc, czyli wykonywanie takich samych misji.
Nie zmienia to jednak faktu, że AC podjął genialną, praktycznie niespotykaną dotąd, tematykę i za to wielki plus mu się należał. Gra jednak to taki średniak.

Co do I'm Alive, to u mnie na początku jest zdeskredytowana przez tryb FPP.:)

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 16, 2008, 22:47:21 pm »
Cytuj
Co do I'm Alive, to u mnie na początku jest zdeskredytowana przez tryb FPP.
Gdzie ty widziałeś FPP?

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 17, 2008, 00:22:24 am »
Ta gra od razu skojarzyła mi się z I'am Legend - a, że ten film uwielbiam to i na I Am Alive już czekam z niecierpliwością :D tylko szkoda, że są też inni którzy przeżyli, liczyłem na to, że będziemy sami w wielkim zrównanym z ziemią mieście opanowanym przez dzikie zwierzęta podobnie jak we wcześniej podanym filmie. Ale cóż, zobaczymy co z tego wyjdzie, byle tego nie spartolili.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 06, 2008, 21:04:32 pm »
Nie będzie gry w Lipsku:
http://ps3.kombo.com/article.php?artid=7724

Cytuj
Sadly, Ubisoft has confirmed to CVG that Jade Raymond's new project, I am Alive, will not make an appearance at Games Convention, which kicks off in Leipzig, Germany on August 20th.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 06, 2008, 21:30:20 pm »
ano, zapowiada się ciekawie
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 06, 2008, 21:45:44 pm »
Nie będzie gry w Lipsku:
http://ps3.kombo.com/article.php?artid=7724

Cytuj
Sadly, Ubisoft has confirmed to CVG that Jade Raymond's new project, I am Alive, will not make an appearance at Games Convention, which kicks off in Leipzig, Germany on August 20th.
Wielka szkoda, bo tytuł zapowiada sie bardzo oryginalnie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 06, 2009, 21:28:47 pm »
Pierwsze detale:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3172142

Cytuj
In the article, developer Darkworks (best known for last gen's so-so survival horror game Cold Fear) reveals that Jade Raymond isn't working on I Am Alive at all, and the team actually has no idea how that rumor got started. In Raymond's rumored place stands senior producer Alexis Goddard, who seems most enthusiastic about how the project draws on other sources:
    "Disaster has been a recurring theme for entertainment since the beginning of time. We're not really reinventing that here. We're putting it together for the first time in a totally new package. Most of what we're doing will remind you of tidbits that you've seen or heard here and there -- Robert Neville in I Am Legend gradually starts to lose his humanity and sanity in the ruins of New York. In The Day After Tomorrow and War of the Worlds you see Western cities torn apart by unrelenting forces."
Later in the article, Goddard also brings up comparisons to Armageddon, Titanic, Cloverfield, Jericho, and Lost. But with such a wide variety of influences from other mediums, what is the actual gameplay like? Goddard describes it as being built "around the concept of social chaos." After a mysterious earthquake destroys Chicago, main character Adam Collins must find his girlfriend and seek out enough survivors to get the attention of a mysteriously quiet government task force.
Goddard believes that the actual moment-to-moment gameplay will be unlike anything we're used to, though, noting, "In I Am Alive, we're not only turning your everyday life upside down; we're also changing the very social values and rules that both everyday life and videogames rely on." Items, especially weapons and ammo, will be much scarcer than gamers are used to, even more so than in traditional survival horror titles such as Resident Evil. The real focus of the game will be obtaining items necessary to survival, such as the water bottle in the trailer. Water can be used for healing or (again, as seen in the trailer) distracting potential opponents to clear a safe path for Adam. And although guns will be rare, they do exist in the game:
    "Confrontation is a way of dealing with violent groups, but will rarely be rewarded. We encourage the players to use tactics, diversion, and discretion. You've found a police shotgun, which is out of bullets -- rightfully so, since Chicago has long been a proponent of a ban on guns. How about some intimidation? After all, who knows the gun is empty but you? Just point it at looters and they'll remain at a distance as you progress toward your objective. However, you can only aim it at one person, so you have to watch for being flanked."
And if a first-person game -- in a genre that isn't traditionally first-person -- using weapons scarcely and in an abnormal way sounds a lot like Mirror's Edge to you, the comparison surely isn't lost on Ubisoft. Goddard defended the choice to go with first-person in the article:
    "We wanted the player to really feel the power of Mother Nature, to feel the danger coming from the collapsing towers and devastating rifts, feel the chaos happening all around him. There's nothing like a first-person view to create that kind of emotion."

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 06, 2009, 22:12:25 pm »
Kurcze miałe nadzieje, że ktoś odkopał temat bo gameplay się pokazał. No nic zapowiada się super i od Teasera czekam. 8)

nakimushi

  • Gość
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 06, 2009, 23:59:28 pm »
hmmm to oni robia ta gre jeszcze ?  :???:
ciekawe ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 07, 2009, 17:54:15 pm »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 07, 2009, 17:54:31 pm »
Po polsku - http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=44585

Zawiodłem się licząc na trzecioosobową kamerę. Miałem nadzieje, na pokaz niesamowitej animacji postaci przedzierającej się przez zgliszcza wymarłego miasta, wielki potencjał. Obstawiam jednak, że twórcy będą chcieli tchnąć więcej życia w pierwszoosobowe ujęcie, być może rozwiną ideę Mirror's Edge, wtedy bym się nie pogniewał :)

Miło, że zaczyna się coś dziać.
PSN ID: WojtqGO

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 08, 2009, 01:17:11 am »
Ehhhh liczyłem na surviwalkę w perspektwie z 3osoby, a tak zapewne dostaniemy typowego FPSa  :(

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 08, 2009, 01:23:03 am »
Ehhhh liczyłem na surviwalkę w perspektwie z 3osoby, a tak zapewne dostaniemy typowego FPSa  :(
A to kazda gra z kamera FPP jest od razu FPSem? Aha.
Plus za kamere FPP, bedzie sie mozna bardziej w postac wczuc :)

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 09, 2009, 17:20:23 pm »
Mi sie to podoba  :D



Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 20, 2009, 11:17:02 am »
First image of I Am Alive, new details
http://www.psu.com/First-image-of-I-Am-Alive,-new-details-News--a0006178-p0.php

Cytuj
According to I Am Alive's producer Alexis Goddard, the development team wants players to truely feel the intensity and power of the destruction and chaos that surrounds them.
"We wanted the player really feel the power of Mother Nature," said Goddard. "Nothing beats the sight of the first person to create this kind of emotions."
Outside of surviving the fallout of collapsing buildings and navigating around giant open crevices where the earth has cracked leaving gaping cavities, players will need to find essential items such as water and eventually weapons and ammunition.


D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 21, 2009, 18:21:05 pm »
http://www.onlinecenter.pl/4016/Aktualnosci/I-Am-Alive-w-marcu.html
Cytuj
Jak donosi portal Eurogamer, Ubisoft zamierza wydać grę I Am Alive, szykowaną przez studio Darkworks, przed końcem marca tego roku. Jest to z pewnością dość zaskakująca informacja biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas dowiedzieliśmy się jedynie tego, że odwiedzimy zniszczone trzęsieniem ziemi Chicago, ukazane z perspektywy pierwszej osoby, gdzie przyjdzie nam walczyć o przetrwanie. Trochę to podejrzane, więc trzeba będzie poczekać na dalszy rozwój wydarzeń.
onlinecenter.pl



Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 21, 2009, 18:28:26 pm »
Nie łudźmy się nawet. Jeśli gra miałaby pojawić się za ok. 2 miesiące, to gdzie cała kampania reklamowa, screeny, gameplay'e ?
Choć drugiej strony przypomina mi się "egranizacja" LOST, która pojawiła się na rynku bez większej pompy, ale wszyscy wiemy do czego się ona nadawała... Ubi raczej mocniej celuje w I Am Alive niż w przypadku tamtego wyczynu.
PSN ID: WojtqGO

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 06, 2009, 18:40:36 pm »
I Am Alive gets new developer
http://www.shacknews.com/onearticle.x/57540

Cytuj
In order to respect the new launch date for this ambitious title, and Darkworks having other obligations, we have mutually decided to complete development of I Am Alive at Ubisoft Shanghai, as the two studios have collaborated on aspects of the title over the past year.
The team at Darkworks has respected its contractual obligations on the project and will be a part of the success of the game when it launches.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 02, 2009, 19:37:23 pm »
Studio to ma na koncie dobre gry, więc jeśli Darkworks przyłożyło się do roboty, to UB Shanghai nie powinni mieć większych kłopotów w dopieszczeniu tego oryginalnie zapowiadającego się tytułu.
: Marzec 06, 2009, 22:01:59 pm
Nowe screeny! Fajny klimat wyludnionego miasta.
http://www.pcgames.de/aid,691533/I-Am-Alive-Screenshots-Zerstoererische-Katastrophen-Bilder-aufgetaucht/PC/News/?menu=browser&image_id=1168501&browsersize=fullscreen
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 02, 2009, 19:47:12 pm »
Potencjał jest, klimat jest, ale technicznie trochę nie domaga. Czekam na więcej.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 07, 2009, 16:55:28 pm »


Ten screen ma coś w sobie, właśnie tego oczekuję po tym tytule, ganiania po rozpadającym się mieście, dobrego zrealizowania tego patentu. Miło by było np. zobaczyć zapadającą się na naszych oczach wielką konstrukcję, z dobrymi efektami cząsteczkowymi (chmara dymu, może jakieś płomienie). Ta gra ma prawo wypalić i nie zanudzić gracza, czekam by zobaczyć to w ruchu.

I jeszcze takie pytanko.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To jest raczej ujęcie z filmiku, co? Bo jeżeli tak będą wykonane postacie, to brawa.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 07, 2009, 16:57:28 pm »
Nic nie widać :sad:

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 07, 2009, 17:04:21 pm »
Nic nie widać :sad:
?
Rozjaśnij ekran?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 07, 2009, 17:04:49 pm »
Screen nie działa :mad: Przynajmniej mi :(

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: I Am Alive
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 14, 2010, 09:20:23 am »
I Am Alive Delayed Until 2011:
http://ps3.ign.com/articles/106/1060988p1.html

Cytuj
The publisher confirmed to IGN the mysterious survival-adventure title I Am Alive will not be shipping during the company's 2010-11 fiscal year, which begins on April 2010, and ends on March 2011.

The last we heard from I Am Alive was during Ubisoft's first quarter fiscal report in July, which saw the title pushed back into the company's fiscal 2010-11 release. I Am Alive was missing from Ubisoft's fiscal update this morning. "We have been totally re-engineering the product, so it is still on the way," said Ubisoft CEO Yves Guillemot in a conference call. "It will use the Splinter Cell engine. We think it can become a very good quality product."