Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2514521 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2880 dnia: Lutego 07, 2008, 23:36:08 pm »
I wice - wersa


Vice Versa jak już coś geniuszu.

Kij z tym nigdy nie byłem mocny z polskiego:lol:
No teraz to naprawdę przyje*ałeś. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2881 dnia: Lutego 07, 2008, 23:44:59 pm »
Polski... mówisz... ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2882 dnia: Lutego 07, 2008, 23:58:52 pm »
Cytuj
A ja wole grać, niż non stop wycierać kurz z mojej konsoli  Laughing
ja mam też dwie konsole i od ponad 3 miesięcy wycieram kurz na x360 ;) PEACE  :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2883 dnia: Lutego 08, 2008, 00:17:55 am »
I wice - wersa


Vice Versa jak już coś geniuszu.

Kij z tym nigdy nie byłem mocny z polskiego:lol:
No teraz to naprawdę przyje*ałeś. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Co doskonale widać  :lol:

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2884 dnia: Lutego 08, 2008, 01:10:37 am »
Cytuj
A ja wole grać, niż non stop wycierać kurz z mojej konsoli  Laughing
ja mam też dwie konsole i od ponad 3 miesięcy wycieram kurz na x360 ;) PEACE  :P

ja tez nie gralem chyba pol roku na xie ale ostatnio czesze kudosy  w pgr4 ;)
obie konsole maja swietne gry

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2885 dnia: Lutego 08, 2008, 01:29:13 am »
zgadzam sie z tobą w 100% obie konsole mają swoje świetne tytuły  :grin:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2886 dnia: Lutego 08, 2008, 07:24:02 am »
Ta niech wam będzie   :P
Opublikowane: Luty 08, 2008, 03:07:39
Chcecie wiedzieć jak daleko można zajść grając na 360tce, podczas instalacji gry na PS3 ?

http://polygamia.pl/dmc4-360-vs-ps3

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2887 dnia: Lutego 08, 2008, 07:52:12 am »
8 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Eight
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92275


Burnout Paradise
Praktycznie identyczne.

Cytuj
Put simply, this is the first truly 'next-gen' game that truly is 99.9 percent identical across both PlayStation 3 and Xbox 360; the first title I've looked at for these features that raises the bar technically on both formats, offering the complete, full-fat experience, nothing added, nothing taken away.

Cytuj
Bearing in mind just how close the conversion work is, finding any difference at all is pretty much impossible. Maybe - just maybe - the PS3 version has the edge in terms of texture filtering on the road surfaces, but you'd need to be pausing the game and studying the screen in-depth to notice the difference. Otherwise, I literally can't tell the difference between the two versions. Certainly, early reports of screen tear and frame-drops on the 360 version are way off-beam. It's cross-platform development the way it should be, and hopefully the near-equal split in sales being reported is enough to convince EA that putting out excellent PS3 code is indeed worth the time, money and effort.

It can easily be argued that the developers have even gone above and beyond the call of duty. Criterion's eye for cross-platform conformity even extends to the colour balance. No doubt many of you have noticed that even with full-range RGB enabled, PS3 titles often (but not always) have less contrast than the Xbox 360 versions of the same game. You can see it in this feature for sure with titles like Cars, Ratatouille and Beowulf. However, with Burnout Paradise, Criterion has manually tweaked both versions to look the same. Indeed, the credits section of the game mentions that the developers' screens were professionally ISF-calibrated, and I understand that code was added to the 360 rendition of the game to produce a lighting range that matched the look of the PS3 version.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/6/Burnou17.jpg.jpg



Cars: Mater-National
Straszliwa kupa na obu.
Płynniej na X360.
720 z AA na X360 i 1080p na PS3 (jak ktoś lubi slajdy i za mało mu w 720 na PS3 skacze) (wg Quaza)

Cytuj
Cars: Mater-National on the other hand is simply an abysmal failure, equally abhorrent on both PS3 and Xbox 360. Of course there are differences, but the fundamental, head-slappingly poor gameplay comes as standard with both versions.

Technically speaking, it's a score draw. The Xbox 360 rendition might run a little faster in terms of refresh rate, but the PS3 game - weirdly - has what looks like a full-resolution 1080p mode contained therein. Of course, it impacts the frame-rate drastically but at least it's a small point of interest in what is otherwise a stupendously dull game.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/9/Cars7.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/7/Cars_1080p_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/7/Cars_1080p_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/7/Cars_1080p_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/7/Cars_1080p_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/6/7/Cars_1080p_5.jpg.jpg




The Golden Compass
Przesadzona gamma na X360 (na obrazkach tego nie widać?)
Wersja z PS3 ma problemy z animacją i niesamowicie rwie ekran.

Cytuj
As Simon Parkin adroitly points out in the original Xbox 360 review, The Golden Compass is basically a PlayStation 2 game running in high definition, with barely any effort made in improving the basic 'last-gen' look and feel. While some of the character models are a touch enhanced, animation is uniformly poor and aside from a couple of GPU-powered effects, practically zero effort has gone into improving the backgrounds which betray their low-poly origins throughout the game.

Cytuj
In terms of game content, both Xbox 360 and PlayStation 3 games are essentially identical, with just a few technical differences to tell the two versions apart. The most obvious aspect is the colour balance - pretty much ideal on PS3 but with a heavy gamma adjustment on 360 that doesn't look so good. However, the Sony console plays host to a lower refresh rate and almost continual v-lock screen tear - unavoidably ugly, and even worse than Ubisoft's Blazing Angels games (yes, that bad). Both games are native 720p, and both also support scaling to 1080p, which causes another performance drop on PS3. Bearing in mind that the whole game is essentially a PlayStation 2 title upscaled to 720p, the difference between the two versions is incomprehensible and basically unforgivable.

Sixaxis motion control is also included in the PS3 version, although the obligatory 'hold the controller level while walking across a tight-rope-style platform' system as seen in Ratatouille, Uncharted and Pirates of the Caribbean is yet another example of the spectacular lack of imagination and innovation that pervades the entire game.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/3/Compass16.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/1/Compass_1080p_8.jpg.jpg





Beowulf
Praktycznie identyczne, wersja z PS3 odrobinę pocięta (efekty).

Cytuj
On the whole though, Beowulf is a technically sound, attractive-looking game, and although there are signs that the PS3 version has been marginally cut down with some toned down special effects, the gameplay and content are identical cross-platform, and the overall sensation (aside from nausea) is that you're getting the same package and performance level regardless of the console you own.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/0/Beo17.jpg.jpg




Ratatouille
Praktycznie identyczna.

Cytuj
In general, Ratatouille is a mediocre release, featuring nothing that is particularly noteworthy or genuinely impressive, but little that's actually offensive. Although it's clearly a cut above upscaled PS2 fodder like The Golden Compass, gameplay is very old-skool indeed. However, there is at least that air of competence around the whole thing, and this extends to the cross-platform development. Aside from the typical difference in colour balance, there's basically nothing to tell the Xbox 360 and PS3 versions of Ratatouille apart.

Indeed the only element that makes the PS3 version stand out over the 360 game is the d'oh-inducing Sixaxis tightrope mechanic. Yes, Ratatouille is yet another example of a game that thinks that wobbling the controller about to negotiate a thin platform is somehow fun, or worthwhile in some way.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/9/2/2/7/4/Rata12.jpg.jpg

Poprzednie porównania
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2008, 08:39:33 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2888 dnia: Lutego 08, 2008, 11:32:03 am »
 :lol:
Opublikowane: Luty 08, 2008, 11:29:16

nice

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2889 dnia: Lutego 08, 2008, 12:41:07 pm »
Ta niech wam będzie   :P
Opublikowane: Luty 08, 2008, 03:07:39
Chcecie wiedzieć jak daleko można zajść grając na 360tce, podczas instalacji gry na PS3 ?

http://polygamia.pl/dmc4-360-vs-ps3


lol
no to ja nie wiem czy opłaca się tyle czekać, żeby mieć loadingi krótsze o 1-5 sekundy:P

b.szym

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 15-06-2007
  • Wiadomości: 1 264
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2890 dnia: Lutego 08, 2008, 12:45:59 pm »
Ta niech wam będzie   :P
Opublikowane: Luty 08, 2008, 03:07:39
Chcecie wiedzieć jak daleko można zajść grając na 360tce, podczas instalacji gry na PS3 ?

http://polygamia.pl/dmc4-360-vs-ps3


lol
no to ja nie wiem czy opłaca się tyle czekać, żeby mieć loadingi krótsze o 1-5 sekundy:P
Spokojnie. Posiadacze PS3 nadrobią postęp w grze, gdy X360 powędruje do serwisu.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2891 dnia: Lutego 08, 2008, 13:06:30 pm »
hehehe, prawda:D

chociaż chodziło mi bardziej o argument, że czekasz aż się zainstaluje a potem masz krótsze loadingi.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2892 dnia: Lutego 08, 2008, 13:55:53 pm »
 
Cytuj
AIAS rozdaje nagrody  To od nich Ken Kuturagi otrzymał nagrodę za życiowe osiągnięcia. Zobaczcie kto jeszcze otworzył szampana po powrocie do domu.

Modern Warfare zasłużenie zgarnął mnóstwo nagród
Ceremonia wręczenia Interactive Achievement Awards odbyła się już po raz jedenasty. Kilka tygodni temu pisaliśmy o niej, kiedy informowaliśmy o tym, że „Ojciec Playstation” w trakcie imprezy odbierze nagrodę za życiowe osiągnięcia. Jemu oczywiście gratulujemy. Spójrzmy jednak kogo jeszcze, a w zasadzie jakie produkcje docenili członkowie jury Academy of Interactive Arts and Sciences. Zanim przejdziemy do nagród nadmienimy tylko, że do galerii sław AIAS dołączył Mike Morhaime z firmy Blizzard.

Bardzo rzadko zdarza się, że odpowiadają nam gry nagrodzone w plebiscycie czy konkursie. Tym razem uważamy jednak, że dokonano bardzo sensownych wyborów.

Oto lista nagrodzonych tytułów:

Gra roku – Call of Duty 4: Modern Warfare

Konsolowa gra roku - Call of Duty 4: Modern Warfare

Komputerowa gra roku – The Orange Box

Gra roku na handheldach – Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Rodzinna gra roku - Rock Band

Gra roku na komórkach – Skate

RPG roku – Mass Effect

Wyścigi roku – Motorstorm

Przygodowa (zręcznościowa/platformowa) gra roku – Super Mario Galaxy

Sportowa gra roku – Skate

Strategia/symulacja roku – Command&Conquer 3: Tiberium Wars

Gra akcji roku – Call of Duty 4: Modern Warfare

MMO roku – World of Warcraft: The Burning Crusade

Gra roku pobierana z usługi sieciowej – Puzzle Quest: Challenge of the Warlords

Wyjątkowe osiągnięcie – animacja: Assassin’ Creed

Wyjątkowe osiągnięcie – fabuła: Bioshock

Wyjątkowe osiągnięcie – gameplay: Portal

Wyjątkowe osiągnięcie – postaci: Portal

Wyjątkowe osiągnięcie – grafika: Crysis

Wyjątkowe osiągnięcie – kierownictwo artystyczne: Bioshock

Wyjątkowe osiągnięcie – gra sieciowa: Call of Duty 4: Modern Warfare

Wyjątkowe osiągnięcie – ścieżka dźwiękowa: Rock Band

Wyjątkowe osiągnięcie – kompozycja muzyki: Bioshock

Wyjątkowe osiągnięcie – dźwięk: Bioshock

Wyjątkowe osiągnięcie – najbardziej innowacyjna gra: Rock Band

Wyjątkowe osiągnięcie – game design: Portal

zrodlo: Valhalla.pl

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2893 dnia: Lutego 08, 2008, 16:19:41 pm »
slabo jakos wybrali... z wiekszoscia sie nei zgadzam..

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2894 dnia: Lutego 08, 2008, 16:32:02 pm »
Nie wiem czy juz bylo, ale to sie jakas parodia robi :)
Hot Shots Golf 5, gra o niesamowitej grafice, osiagalnej tylko na Blu-Rayu tez potrzebuje instalacji i zajmuje 5gb :)
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=25001
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2008, 16:35:30 pm wysłana przez Sora »

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2895 dnia: Lutego 08, 2008, 16:33:31 pm »
osiagalnej tylko na Blue Rayu
Dobrze, ze nie na DWD.

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2896 dnia: Lutego 08, 2008, 16:36:02 pm »
zadowolony? tak?, to teraz napisz cos sensownego

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2897 dnia: Lutego 08, 2008, 16:50:22 pm »
Poczekam, az Ty zaczniesz.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2898 dnia: Lutego 08, 2008, 16:52:08 pm »
Te instalacje chyba pokazuja ze bluray do gier az taki zajebisty to nie jest.

Arkady

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-11-2005
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2899 dnia: Lutego 08, 2008, 17:00:31 pm »
Te instalacje chyba pokazuja ze bluray do gier az taki zajebisty to nie jest.
Mi się zdawało, że pokazują leniwość niektórych programistów lub coś w tym stylu.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2900 dnia: Lutego 08, 2008, 17:02:12 pm »
Tak, HD-DVD to klęska, Blu-ray będzie klęską, DVD są już bezużyteczne. Nowa generacja wróci do kardridży z N64.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2901 dnia: Lutego 08, 2008, 17:16:47 pm »
ew. kaset magnetofonowych.
PS4 z ustawianiem głowicy? cudnie  :lol:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2902 dnia: Lutego 08, 2008, 17:19:57 pm »
Jak ładnie i równo cieniutkie paski szły po HF F4 na C64 to była biba w domu, a tutaj denerwują się bo coś się na dysku instaluje. Straszne. :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2903 dnia: Lutego 08, 2008, 17:21:58 pm »
Dysk jest częścią konsoli, to developerzy go używają (niektórzy nadużywają).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2904 dnia: Lutego 08, 2008, 19:38:07 pm »
Myślę, że w przypadku GTA 4 nikt nie narzekałby na możliwość zrzucenia danych na dysk.
Mi ta opcja nie przeszkadza ale wolałbym na przyszłość mieć wybór - czy chce zrobić zrzut na hdd czy nie!

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2905 dnia: Lutego 08, 2008, 21:24:40 pm »
Tak, HD-DVD to klęska, Blu-ray będzie klęską, DVD są już bezużyteczne. Nowa generacja wróci do kardridży z N64.

Chodzi mi ze jak na 30 czy 40gb to trochę kiepawo instalować grę na dysku.

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2906 dnia: Lutego 09, 2008, 05:38:30 am »
Tak, HD-DVD to klęska, Blu-ray będzie klęską, DVD są już bezużyteczne. Nowa generacja wróci do kardridży z N64.

Chodzi mi ze jak na 30 czy 40gb to trochę kiepawo instalować grę na dysku.
Bardziej chodzi aby to było dobrowolne zrówna na XO jak i na PS3. Chcesz krótsze loadingi i mniejsze zużycie lasera - instalujesz. Masz mało miejsca na dysku, lub odpalasz tylko dlatego że qmpel/quzyn chce zobaczyć jakąś grę na 5 minut - nie instalujesz. Proste i po problemie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2008, 05:40:14 am wysłana przez rav04 »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2907 dnia: Lutego 09, 2008, 11:17:51 am »
Tak, HD-DVD to klęska, Blu-ray będzie klęską, DVD są już bezużyteczne. Nowa generacja wróci do kardridży z N64.

nowa generacja to będzie net dystrybucja.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2908 dnia: Lutego 09, 2008, 11:40:35 am »
jakoś tak dziwnie bym sie czuł jakbym miał zapłacić 250 zł za gre którą mam zassać z netu.Wole takie ładne w pudełku  :P

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2909 dnia: Lutego 09, 2008, 11:49:13 am »
no wiadomo:D
ale wydawcą na rękę jest sytuacja: jedna kopia gry-jeden użytkownik.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2910 dnia: Lutego 09, 2008, 12:11:08 pm »
Myślę że jeszcze daleka droga zanim net dystrybucja chociażby zagrozi klasycznej sprzedaży. Kontakt klienta ze sprzedawcą, możliwość wymiany poglądów, prezentacji gry na żywo i jej przetestowania oraz sam fakt że dostajemy pudełko z książeczką w środku czy jakieś specjalne edycje z dodatkami to zbyt mocna karta przetargowa i nie zanosi się by net dystrybucja potrafiła przebić tak mocne argumenty.

W dodatku klasyczna dystrybucja ma zbyt dużo asów w rękawie w walce z net dystrybucją. Zawsze można dorzucać jakieś breloki, smyczki czy inne fajne dodatki razem z grą. Natomiast net dystrybucja ma jeden poważny plus a mianowicie cena.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2911 dnia: Lutego 09, 2008, 12:27:58 pm »
nie dość, że cena to jeszcze dostępność dla wszystkich (a nie mieszkam na wsi, nie mam gdzie gry kupić) no i najważniejsze: nie ruszasz dupska z chaty a gierkę masz:D

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2912 dnia: Lutego 09, 2008, 12:44:03 pm »
Myślę że jeszcze daleka droga zanim net dystrybucja chociażby zagrozi klasycznej sprzedaży. Kontakt klienta ze sprzedawcą, możliwość wymiany poglądów, prezentacji gry na żywo i jej przetestowania oraz sam fakt że dostajemy pudełko z książeczką w środku czy jakieś specjalne edycje z dodatkami to zbyt mocna karta przetargowa i nie zanosi się by net dystrybucja potrafiła przebić tak mocne argumenty.

W dodatku klasyczna dystrybucja ma zbyt dużo asów w rękawie w walce z net dystrybucją. Zawsze można dorzucać jakieś breloki, smyczki czy inne fajne dodatki razem z grą. Natomiast net dystrybucja ma jeden poważny plus a mianowicie cena.
Pocztą ci wyślą :)

A tak na poważnie to było by mi brak pudełka

b.szym

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 15-06-2007
  • Wiadomości: 1 264
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2913 dnia: Lutego 09, 2008, 15:04:33 pm »
Moim zdaniem dystrybucja przez internet będzie co najwyżej alternatywą normalnej wersji gry na krążku.
Jakoś nie wyobrażam sobie zasysania kilkudziesięciu GB na polskim łączu. A i tak nie jesteśmy w złej pozycji, jest wiele gorszych łącz, bądź miejsc, gdzie internet w ogóle nie dociera.
Kolejną sprawą jest ograniczona pojemność HDD. Ściąganie kilkakrotnie tej samej gry nie jest wesołą opcją.
Według mnie krążki nigdy nie umrą, a gdy za kilka lat wejdą płyty holograficzne, to tylko podbiją pieczątkę pod swoim zwycięstwem.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2008, 15:06:15 pm wysłana przez b.szym »

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2914 dnia: Lutego 09, 2008, 15:24:32 pm »
ja bym sie nie pogniewal, jakby kolejne konsole mialy gry zapisane na kartidzach/kartach pamieci. byly by z tego same plusy - pojemnosc, krotkie loadingi, nosnik sie nie niszczy, cicha praca konsoli i klimat starszych czasow 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2915 dnia: Lutego 09, 2008, 15:45:24 pm »
Tylko że koszt takiej gry wzrósłby ze względu na proces produkcji nośnika.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2916 dnia: Lutego 09, 2008, 15:46:48 pm »
Ekhm, popatrzmy na gry np. na DSa...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2917 dnia: Lutego 09, 2008, 16:05:41 pm »
A jaką pojemność mają carty do DS'a?

Popatrz na ceny dysków twardych, opartych na pamięciach półprzewodnikowych - LINK

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2918 dnia: Lutego 09, 2008, 16:07:43 pm »
Wydaje mi sie, ze do nastepnej generacji ceny strasznie spadna. Nie mowie, ze gry beda wychodzily na kartach, ba, nie wyobrazam sobie tego nawet.

Chyba ze 128 MB, ale pewien nie jestem.

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2919 dnia: Lutego 10, 2008, 03:04:25 am »
A jaką pojemność mają carty do DS'a?

Popatrz na ceny dysków twardych, opartych na pamięciach półprzewodnikowych - LINK
A po co ci dyski na pamięciach półprzewodnikowych w zastępstwie nośników optycznych ? Można użyć karty SDHC, które kosztują ułamek ceny takich dysków. Producentowi gier zależy aby pamięć była read-only, a taki dysk jest drogi gdyż ma wytrzymać dużo więcej cyklów zapisu niż taka karta SD. Spokojnie można użyć karty SDHC za ok $3,87/GB w detalu (ciekawe ile w hurcie ? ). Nośnik zapewne droższy od optycznych, ale z pewnością tańszy od dysków SSD (Półprzewodnikowych) które ty dałeś (ok $27/GB ??)