Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2514472 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5360 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:00:18 pm »
Ja się upieram?

Piszę tylko jakie są różnice - zaraz - tłumaczę z oryginalnego tekstu jakie różnice widzą redaktorzy Eurogamera i daję lini do zrzutów aby każdy mógł sobie zobaczyć jak one wyglądają.
Przecież to nie ja wytykam że gra skacze na PS3. To nie ja wymyślam sobie ząbki itd.

Jeżeli zaś to widać wyraźnie to przecież nie ma co temu zaprzeczać - jest lepsze? jest - koniec sprawy - a tu muszę wojować z takimi co na siłę będą się starać temu zaprzeczyć bo superkomputerowi z bajek Kena nie przystoi utępować konkurencji w *żadnym* wypadku....

A którą wersję masz zamiar wybrać pozostawiam czytającym - przecież ja ci na siłę nie wciskam gier ani nie nagabuję nikogo by kupował daną wersję.

Cytuj
zagraj chłopie w jakąś porządną gre
No czekam właśnie aż skonwertują MGS4 ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2008, 16:04:54 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5361 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:14:38 pm »
Cytuj
zagraj chłopie w jakąś porządną gre
No czekam właśnie aż skonwertują MGS4 ;)

Dobrze wiedzieć, że na XO brak porządnych gier ;-)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5362 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:16:24 pm »
Cytuj
zagraj chłopie w jakąś porządną gre
No czekam właśnie aż skonwertują MGS4 ;)

Na co? Na pegasusa? :P

Odnośnie porównań to są one centralnie z d..y wzięte i nie polecam nikomu korzystać z tego szitu. No chyba że ktoś chce się miło rozczarować odpalając grę u siebie i przekonać się na własne oczy że screen'y z porównań to szmelc. Do tego proponuję zagrać najpierw w jakąś grę by oceniać animację. Czemu? Dlatego że ja tłukę teraz GRID'a i mimo usilnych starań nie widzę spadków animacji w SP. Na multi się zdarzają ale to raczje wina lagów gdyż raz mam je częściej a innym razem nie ma ich wcale. Dlatego też zbijam się z tych wszystkich porównań bo już nie raz udowodniono że serwisy robią te porównania postronnie. Wpadki GT gdzie GRID miał mieć lepsze kolizje czy innego serwisu który zrzuty z PS3 mocno kompresował. M$ znany jest z rynku PC z zagrań poniżej pasa, monopolu i ogólnego syfu i mącenia. Śmiech na sali i tylko totalne nerdy ufają takim debilnym porównaniom. Takie jest moje zdanie.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5363 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:19:42 pm »
@Marcepan
Film z GRID'a specjalnie dla Ciebie - pokazujący to rwanie obrazu o którym wspomina EG - spowolniony aby ci NIC nie umknęło:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11708
film porównuje rwanie obrazu przez brak v-synch o którym wcześniej wspominałem tak dla pewności piszę

----------------
12 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round 12
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=163939

Enemy Territory: Quake Wars
Race Driver: GRID
Indiana Jones: The Original Adventures
Overlord: Raising Hell
UEFA Euro 2008


Enemy Territory: Quake Wars
Gra była robiona przez dwa zespoły - różnice są również widoczne w zawartości samej gry.

Wersja na X360 ma antyaliasing, szereg dodatkowych efektów; np. głębię ostrości. Ogólnie trochę lepszą jakość tekstur.
Gra (tylko) na X360 zawiera trening i opcje kampani, osiągnięcia.

Wersja na PS3 nie ma antyaliasingu (widać wyraźnie chwilami spore ząbki), szeregu efektów, tekstury są, poza niezbyt licznymi wyjątkami, odrobinkę gorsze. Ponadto mapy zostały ODROBINĘ obcięte z detali na PS3, jest obowiązkowa instalacja (8minut, 4GB).
Wersja (tylko) na PS3 zawiera widoki z wnętrza pojazdów, rozgrzewki przed grą, lepsze menu - bardziej przyjazne i ładniejsze.


Gra jest też okropnie brązowa i tu na "+" (jak dla mnie duży +) dla wersji PS3 - ta jest dużo bardziej "konsolowa" i ma lepiej dobraną i jaśniejszą paletę barw.

Gra niestety też rwie (zawala) kompletnie animację przy natłoku na ekranie - co boleśnie doświadcza nawet X360.
Ale jeszcze gorzej wygląda to w przypadku gry na PS3.


Cytuj
For this conversion, id Software tasked the work to two entirely separate studios, apparently known for their expertise on the respective consoles. So, Nerve Software (Xbox veterans on Doom 3 and Return to Castle Wolfenstein) handled the 360 code, while the PS3 port was handed to Z-Axis (makers of, um, Dave Mirra BMX).

Cytuj
Xbox 360 owners get the benefit of a colossal range of 'extras' not seen in the PS3 game. The graphics employ a range of post-processing effects not seen in the PS3 version including the inevitable anti-aliasing and depth-of-field effects. Perhaps more pertinent to the actual gameplay, long-range fog is extensively pared back on PS3. Xbox 360 also has - overall - slightly better texture quality, although there are a minority of cases in some areas where the reverse is true. The maps themselves have also been ever-so-slightly reduced in detail on PS3, but it's barely worth comment. We're talking about the odd sign here or there, nothing truly significant (there's an example or two in the screenshots gallery). The 360 game is also 'load and play', whereas PS3 requires an eight-minute, 4GB installation.

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11706

So far then, an easy, crushing and indeed mocking technical victory for Xbox 360. However, there's simply no doubt that looking at the comparison video, the PlayStation 3 version is much easier on the eye, 'jaggies' apart. As Kristan noted in the original review, Enemy Territory: Quake Wars is perhaps the brownest game yet seen on the Xbox 360. For all its technical wizardry, it's a profoundly ugly game. Now the PS3 version may well be stripped of many of its sibling's visual effects, but it's brighter and more attractive in many respects simply due to the change in colour scheme - in short, it looks more like a console game. As a bonus, PS3 owners also get in-vehicle viewpoints, a curious omission in the Xbox 360 code.

Also working in the PS3's favour are warm-up periods before the game commences, and a completely different, more appealing menu system. While a touch more long-winded than the 360 version, it looks nicer and is more user-friendly. We're talking about simple stuff here, like remembering 'create a game' options from one session to the next, which 360 weirdly doesn't do.


Cytuj
Other differences between the two versions are rather bizarre. Xbox 360 has a training option, PS3 doesn't. There are no campaign options in PS3 either. There are some nice Achievements built into the 360 version too which are totally absent on the Sony platform.

Cytuj
Firstly, the team chosen for their PS3 acumen, Z-Axis, has disappointed greatly with this offering. While brighter and 'nicer', too many of the effects seen in the 360 code are absent. Furthermore, it's definitely the case that the frame-rate collapses when the screen is packed with action - a pain on 360, but even worse on PS3.

Cytuj
On the 360 side of the equation, the game's ugly colour scheme undoes a lot of the impact of the impressive visual effects. You can't help but wonder how much more attractive it would be if it weren't so oppressively murky - i.e. if it used the same colour scheme as the PS3 version.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/2/quake15.jpg.jpg




Race Driver: GRID
Wersja na X360 ogólnie jest lepsza - ma 4xAA i trzyma cały czas płynne 30fps.
Nie ma też rwania obrazu podczas gry - wyjątki jedynie okazyjnie w powtórkach/wprowadzeniach.

Wersja na PS3 ma trochę większe problemy z utrzymaniem płynnej animacji. Oświetlenie i cienie są zaś odrobinę lepsze w niektórych miejscach (widoczne na napisach 3D).

Największą wadą wersji na PS3 jest fakt że aby osiągnąć 30fps poświęcono v-synch.
Na PS3 gra rwie 30-40% wysyłanych klatek - jest to bardzo widoczne i potrafi wyglądać odrzucająco podczas zakrętów i mijania dużych elementów scenerii.

Cytuj
Taking a leaf out of Project Gotham 4's book, Codemasters' engineers targeted an unwavering 30fps refresh rate, maximising the level of detail and special effects to create one of the most beautiful racing titles of recent times. Just like PGR4, there are motion blur effects designed to make that 30fps look more flowing and fluid, and also just like the Bizarre Creations game, there's 4x multisampling anti-aliasing to round off those edges and make for an even smoother experience... on Xbox 360, at least.

As was the case with Grand Theft Auto IV, it's plainly obvious that owners of Microsoft's console get the better end of the deal technically, but once again, in terms of the overall package and that crucial gameplay experience, there's very little you're missing out on with the PlayStation 3 rendition of the game, as the comparison video demonstrates pretty conclusively.

Gameplay content is basically identical, the game's still excellent fun and - on the face of it - the only differences are minor and technical. That beautiful anti-aliasing on the 360 version is dropped back a touch and the frame-rate isn't as consistent. Shadows and lighting on PS3 appear to be a touch improved, obvious most noticeably on the 3D writing that is a part of GRID's excellent presentational system.

However, the most major difference between the two games is the level of screen tear. Discussion about this aspect of the PlayStation 3 version first kicked off when the playable demo was first unleashed. While Xbox 360 was generally solid, PlayStation 3 owners were slightly perturbed by the lack of v-lock, resulting in some pretty obvious screen tear not seen on the competing platform. Indeed, from our measurements, around 30 to 40 percent of the 60Hz output of the PS3 was torn frames.

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11707

Codemasters moved to reassure gamers by saying that the demo code wasn't final and optimisations were being made all the way through to the game's completion. Due to lead times, it's more usually the case that demos are made after the main game has been sent for submission, so this statement struck me as rather odd. And even if the demo was made before the final game was submitted, we're talking about a huge level of optimisation required to make up the extra performance.

As I suspected, the full game (both review code and the final retail product) operates on basically the same level as the demo and the same 30 to 40 percent of torn frames was still measured using our scanner. Here's a vid to show the differences, with the full frame being displayed and run at 25 percent speed. You'll see the 360 clip first, then the equivalent action from the PS3 version of the game.

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11708

The difference is pretty dramatic, and while not as impactful when playing the game, at times the effect can be quite off-putting, especially noticeable with fast left-right movement or when passing a large piece of trackside scenery. It's worth pointing that Xbox 360 version isn't completely immune. However, it rarely crops up during gameplay if it does at all, but is occasionally seen in the spectacular race replays and sweeping intro sequences.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid12.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid13.jpg.jpg
(to jest ten obraz o którym mówi Marcepan - i są tam (już po 1 minucie (szybki jestem co nie? ;) zauważyłem o co chodzi) po lewej stronie odwrócone tyłem plansze reklamowe w sektorze publiczoności - ta 2ga tablica ma w wersji na PS3 rzucony cień przez rusztowanie :cool: )
 
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid20.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid21.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid22.jpg.jpg



Indiana Jones: The Original Adventures
Wersja na X360 ma 2xAA
Wersja na PS3 nie ma AA, jest obsługa skalowania do 1080 z (960x1080) - jak to wygląda widać na obrazkach (dość kiepsko jakby ktoś pytał).
Obraz jest też mniej wyraźny.

Sama gra poza tym jest identyczna.


Cytuj
Graphically speaking, there's a similar improvement in that it's a better-looking game compared to its LEGO Star Wars predecessor. That said, while the art direction is faultless, the engine DNA does not appear to have changed that significantly. It's still 720p with 2x multi-sampling anti-aliasing on Xbox 360, with none at all on PS3 (with 960x1080 resolution kicking in here for 1080i/1080p support). In real terms, the difference is not that dramatic, although LEGO's clean lines are not quite so accurately represented on PS3.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/8/9/indy1080p6.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/0/indy20.jpg.jpg



« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2008, 17:18:27 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5364 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:20:34 pm »
Overlord: Raising Hell
Wersja na PS3 została wydana dopiero niedawno po czasowym exclusivie na X360.
Oczekiwanie wynagrodzono przydatną minimapką i dodatkami które na X360 były do zgrania, upiększono też ekrany ładowania (podpowiedzi zamiast czarnego ekranu).

Wersja na X360 starała się chodzić w 30fps ale było z tym trudno.
Jak zwykle wersji na PS3 nie udaje się, mimo że gra została wydana miesiące później, osiągnąć nawet podobnego rezultatu.
Gra na PS3 została pozbawiona obecnego na pierwowzorze antyaliasingu i problemy z płynną animacją zostały zwiększone jeszcze bardziej.

Cytuj
As you might expect bearing in mind the tardiness of the new PlayStation 3 release, some bonus goodies have been added into the mix to sweeten the deal. The additional Raising Hell levels that were download-only on Xbox 360 are included as standard, and they're a worthy addition (scoring 8/10 in the Eurogamer DLC Roundup). More than that, a touch more thought has gone into the gameplay, in the form of a mini-map that takes the tedium out of locating key elements in the surrounding environments. Sorely missed on the Xbox version of the game, it's a real boon in the new rendition. Attractive loading screens with gaming hints have also been added to replace the utter blackness of the 360 game's intermissions.

In all other respects though, it's basically business as usual, with the new PlayStation 3 version essentially offering exactly the same gameplay as the 360 original. On the plus side, that means that this really is a lovely release, well worth checking out - there's nothing really quite like it on PS3. On the minus side, it also means that the developers have not taken the opportunity to clear up some of Overlord's other annoyances such as the often arbitrary movements of your minions while sweeping them about the environments.

So with all that established, there's little more to add other than to judge the overall quality of the PS3 conversion work. Overlord on Xbox 360 was a beautiful game but its 30fps refresh rate was hardly solid. As is becoming increasingly predictably the case, the PS3 version is stripped of its anti-aliasing and the frame-rate issues of the original 360 code are amplified still further here.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/9/1/overlord11.jpg.jpg



UEFA Euro 2008
Gra jest oparta na zeszłorocznym poprawionym engine'ie więc posiadacze PS3 mogą podejść do gry bez (normalnych w przypadku EA) obaw o naprawdę tragiczny port.

Na PS3 wprowadzenia do gry skaczą całkiem mocno (ale i na X360 w pełni płynnie wtedy nie jest), tekstury trawy nie są tak szczegółowe kiedy są blisko (widać to praktycznie jedynie przy kamerze z dołu np. obrazek 9 ) no i oczywiście nie ma antyaliasingu jak to się można spodziewać po wersji na PS3.
Ale po za tymi dość łatwymi do pominięcia różnicami gra jest taka sama jak na konsoli Microsoftu.

Cytuj
EA Sports has attracted a lot of grief for the quality of its console conversions over the last couple of years. Historically, its MO basically boils down to concentrating its sporting efforts on Xbox 360, before porting over substandard versions of the game onto PlayStation 3. Crippled frame-rates, 'jaggies', lower quality textures, longer loading times, inexplicably large hard disk installations - EA Sports has managed to tick all the boxes of cross-platform development faux pas in its distinguished career.

The one thing that the company has got right is content: in this regard very rarely are consumers short-changed cross-platform. More than that, it's the FIFA engine that appears to have had the most PS3 optimisation work carried out on it. Last year's PlayStation 3 offering of EA's franchise juggernaut had all the speed and performance of its 360 brethren, losing out only in minor graphical detail.

UEFA Euro 2008 is clearly based on the same engine, so once again PS3 owners can breathe easy. Sure, there's the odd difference here and there. The initial stadium cut-scenes (hardly super-smooth on 360) jerk pretty badly, grass textures aren't quite so detailed when viewed at close range and predictably, there's no anti-aliasing. However, all of this is barely noticeable in-game, only really becoming obvious if you're a heavy user of the replay modes and have astonishingly good eye-sight. In short then, a solid buy on either console - a game crammed with so many lovely elements that you can't help but imagine just how good FIFA 2009 is going to be.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro9.jpg.jpg *
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro11.jpg.jpg


Poprzednie porównania
11: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg300632#msg300632
10: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg285219#msg285219
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
HL2: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=8017.msg238724#msg238724
« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2008, 18:46:36 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5365 dnia: Czerwca 30, 2008, 16:33:53 pm »
@Stalker - autosugestia albo Marcepan próbuje żartować aby rozluźnić Siebie/atmosferę co nie co przed nadciągającą burzą ;)  - dam niedługo pełne obrazki to sobie zobaczysz czy uda ci się dojrzeć to co Marcepanowi - po takim małym to nic nie ocenisz.

Widać niedokładnie czytasz te swoje ukochane porównania gdyż przy GRID wyraźnie piszą o lepszym cieniowaniu w wersji na PS3.

Cytuj
Shadows and lighting on PS3 appear to be a touch improved

Także zanim zaczniesz sobie i innym wmawiać że to MarcePan widzi na screen'ach rzeczy, których tam nie ma to poczytaj linki, które sam dajesz bo znowu walnąłeś gafę.

Stalker jak widzisz cieniowanie i oświetlenie na PS3 wypada lepiej więc jednak radzę iść do tego okulisty.
Opublikowane: Czerwiec 30, 2008, 16:24:13
Największą wadą wersji na PS3 jest fakt że aby osiągnąć 30fps poświęcono v-synch.
Na PS3 gra rwie 30-40% wysyłanych klatek - jest to bardzo widoczne i potrafi wyglądać odrzucająco podczas zakrętów i mijania dużych elementów scenerii.

Wiesz co ja na to? Mam, gram codziennie  stwierdzam że to BZDURA. Może pomyliło im się z tragicznie skaczącym Colin:Dirt na X0. :P

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5366 dnia: Czerwca 30, 2008, 17:49:32 pm »
Euro napewno nie ma aa - wiec prawda
queka wars - pozal sie boze jak to wyglada
grid - gralem w demo i nie bylo plynne caly czas

_nic nowego jednym slowem

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5367 dnia: Czerwca 30, 2008, 18:06:33 pm »
przecież Anonimowy napisał o cieniowaniu i oświetleniu:

,,Wersja na PS3 ma trochę większe problemy z utrzymaniem płynnej animacji. Oświetlenie i cienie są zaś odrobinę lepsze w niektórych miejscach (widoczne na napisach 3D)."   (to napisał Anonimowy)  Wiec to Ty Marcepan walłeś gafe  :lol:
Opublikowane: Czerwiec 30, 2008, 18:03:40
A co do porównań Grida to osobiście nie widze różnic

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5368 dnia: Czerwca 30, 2008, 20:36:30 pm »
Ja się upieram?

Piszę tylko jakie są różnice - zaraz - tłumaczę z oryginalnego tekstu jakie różnice widzą redaktorzy Eurogamera i daję lini do zrzutów aby każdy mógł sobie zobaczyć jak one wyglądają.
Przecież to nie ja wytykam że gra skacze na PS3. To nie ja wymyślam sobie ząbki itd.

Jeżeli zaś to widać wyraźnie to przecież nie ma co temu zaprzeczać - jest lepsze? jest - koniec sprawy - a tu muszę wojować z takimi co na siłę będą się starać temu zaprzeczyć bo superkomputerowi z bajek Kena nie przystoi utępować konkurencji w *żadnym* wypadku....

A którą wersję masz zamiar wybrać pozostawiam czytającym - przecież ja ci na siłę nie wciskam gier ani nie nagabuję nikogo by kupował daną wersję.

Cytuj
zagraj chłopie w jakąś porządną gre
No czekam właśnie aż skonwertują MGS4 ;)
Racja.. ale powiedz mi po co tak dogłębnie wnikasz w te 'różnice', które są praktycznie minimalistyczne.
Ja nie umie tego pojąć.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5369 dnia: Lipca 01, 2008, 00:13:39 am »
przecież Anonimowy napisał o cieniowaniu i oświetleniu:

,,Wersja na PS3 ma trochę większe problemy z utrzymaniem płynnej animacji. Oświetlenie i cienie są zaś odrobinę lepsze w niektórych miejscach (widoczne na napisach 3D)."   (to napisał Anonimowy)  Wiec to Ty Marcepan walłeś gafe  :lol:
Opublikowane: Czerwiec 30, 2008, 18:03:40
A co do porównań Grida to osobiście nie widze różnic

Weź skojarz logicznie fakty. Pisałem to odnośnie jego poprzedniego komentarza który zresztą cytowałem. Aż dziw mnie bierze że niektórzy mają takie poważne problemy z logiką.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5370 dnia: Lipca 01, 2008, 00:18:02 am »
przecież Anonimowy napisał o cieniowaniu i oświetleniu:

,,Wersja na PS3 ma trochę większe problemy z utrzymaniem płynnej animacji. Oświetlenie i cienie są zaś odrobinę lepsze w niektórych miejscach (widoczne na napisach 3D)."   (to napisał Anonimowy)  Wiec to Ty Marcepan walłeś gafe  :lol:
Opublikowane: Czerwiec 30, 2008, 18:03:40
A co do porównań Grida to osobiście nie widze różnic

Weź skojarz logicznie fakty. Pisałem to odnośnie jego poprzedniego komentarza który zresztą cytowałem. Aż dziw mnie bierze że niektórzy mają takie poważne problemy z logiką.

Nie zauważyłem poprostu tego .. ale spokojnie Marcepan , nie denerwuj sie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5371 dnia: Lipca 01, 2008, 00:22:07 am »
Dobrze Stalker. Postaram się. :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5372 dnia: Lipca 01, 2008, 01:00:47 am »
jednym albo raczej czterema slowami; ps3 nadal ssie pale (w kwestii multip i nie tylko)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5373 dnia: Lipca 01, 2008, 01:05:38 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

@Marcepan
Zaraz zaraz ja to pisałem do Stalkera, Stalker odpisał o mnie
Cytuj
Tak pozatym: Porównania jakie wrzuca nam tu Anonimowy są potrzebne i to szczególnie dla osób posiadających dwie platformy wiec bravo anonim
Ty gadałeś z nim o GRID itd. , zaś twoje późniejsze wycięcie cytatu i odpowiedź nie były zbyt jasno skierowane (do mnie teraz już wiemy).
Czemu się więc dziwisz, że Stalker się pomylił skoro piszesz o ukochanych porówaniach które tak (ktoś) lubi czytać (w domyśle można by było zrozumieć, że to Stalker - skoro uważa moje porównania za przydatne i czeka na obiecany dobrej jakości screen) i nie domyślił się że jednak piszesz do mnie a nie do niego i po co sadzisz mu te lekko chamskie teksty o logice?


Dwa - wiesz może byś tak nie rwał się do przodu z wnioskami? Przecież napisany ten tekst o rozluźniamiu atmosfery był ZANIM ja jeszcze zrobiłem to streszczenie EG - ba! byłem wiesz w początku roboty - zbierałem LINKI do tych obrazków , a to trochę trwa mimo wszystko nie mówiąc już o tym że jeszcze zostało przeczytanie a nie rzut pobieżny okiem na tekst i do tego po opracowaniu linków dokładne przetłumaczenie, napisanie wniosków i wycięcie cytatów (tak jak pisałem byłem zajęty czym innym - jeszcze głupie 1,5h minęło zanim było gotowe - 14:35 - 16:20) - i patrząc na ten mały obrazek napisałem że jak już skończę to podam linki do dużych obrazków żeby Stalker sam sobie mógł sprawdzić o czym piszesz, bo Ty;

(po trzecie) dałeś mały kijowy obrazek a po takiej miniaturce na pierwszy rzut oka to ja się nie podejmowałem oceniać czy oparłeś się na autosugestii czy się nabijasz aby rozładować się zanim nadejdzie kolejne niezbyt łaskawe dla PS3 porównanie EG - wiesz te uśmieszki , 3x COOL co dałeś.... - (podobno nie znam się na żartach ale Ty owszem :-? )

Co nie. Jak już tak szczegółowo rozpatrujemy grafikę to jedziemy już po całości. Lepsze cienie na PS3 i ch... :P
Cicho, cicho bo w GRID widać lepsze cienie w wersji na PS3:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/ss_preview_grid13.jpg.jpg?slideshow=true
Billboard z lewej strony, który jest widoczny od tyłu na PS3 rzuca znacznie mocniejsze i lepsze cienie. :cool: :cool: :cool:


Po czwarte Ja pisałem żartobliwie przynajmniej się starałem - brałem przykład z Ciebie - jest buźka? Jest, są nawet 3 w całym tamtym poście. Tekst żartobliwy? A owszem;
Cytuj
@Stalker - autosugestia albo Marcepan próbuje żartować aby rozluźnić Siebie/atmosferę co nie co przed nadciągającą burzą  ;)  - dam niedługo pełne obrazki to sobie zobaczysz czy uda ci się dojrzeć to co Marcepanowi - po takim małym to nic nie ocenisz.

- a dobrze pamiętam jakiego to Pana ostatnio zgrywałeś, że buźkę wstawiasz znaczy się Ty żartujesz i jaki to Ja jestem nie kumaty, że tego nie łapię i śmiem wziąść Ciebie na serio :-x
Pamiętasz jeszcze?

Cytat: MarcePan
Spójrz dokładnie co postawiłem na końcu zdania. Jest tam buźka która mruga okiem więc pisałem to żartem. Weź się chłopie opanuj bo tak Ci gula skacze jak okazuje się że jakaś gra na PS3 (już któraś z kolei) niszczy graficznie pozycje z X0 że momentami boję się iż moje żarty mogą doprowadzić Cię do zawału. Prze LOL z Ciebie i masz poważne problemy emocjonalne związane z ładnymi grami na PS3 gdyż gdziekolwiek gdy ktoś o nich wspomni to Ty wylatujesz ze swoimi pseudo mądrościami by udowadniać wszystkim jakie to PS3 jest bee i fee.
To się kwalifikuje pod leczenie. ;)

A teraz nie jadą ci hipokryzją te Twoje teksty o tym jakie ja tu gafy walę i jeszcze te głodne kawałki o ukochanych porównaniach  :-x jakbym się w tamtym poście (skierowanym w tej części do której się dowalasz do Stalkera)  z armatami stawiał przeciwko Tobie  a nie pisał tego z przekąsem i żartobliwie-  i huzia na Juzia bo Ci się uda potyczkę o 2 słowa wygrać!


Może zamienimy co nieco z tego twojego cytatu - tak dla żartu? Ciekawe czy będzie pasować  :lol:

Cytuj
(Marcepanie) Spójrz dokładnie co postawiłem na końcu zdania. Jest tam buźka która mruga okiem więc pisałem to żartem. Weź się chłopie opanuj bo tak Ci gula skacze jak okazuje się że jakaś następna gra na PS3 X360 (już któraś z kolei już kilkadziesiąt któraś multiplatformowa) niszczy graficznie pozycje z X0 porty na PS3 że momentami boję się iż moje żarty mogą doprowadzić Cię do zawału. Prze LOL z Ciebie i masz poważne problemy emocjonalne związane z ładnymi grami na PS3 X360 gdyż gdziekolwiek gdy ktoś o nich wspomni to Ty wylatujesz ze swoimi pseudo mądrościami by udowadniać wszystkim jakie to PS3  jest bee i fee. super duper UNCHARTED!!11!
To się kwalifikuje pod leczenie. ;)



PS.
Muszę przyznać że się Stalkerowi nie dziwię - chwilkę mi to zajeło zanim doszedłem później, patrząc na cały duży obrazek, o co ci z tymi cieniami chodziło (myślałem pewnie jak on, że chodzi ci o cienie rzucane przez te bilbordy na ulicę! a nie jeden bilboard na drugi/rusztowanie - ciężko powiedzieć czy to są cienie a nie coś innego bo niezbyt sensownie to wygląda szczerze mówiąc):
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid13.jpg.jpg
i tak bym tu mógł spierać czy są "lepsze" cienie ale mi to wisi bo co do "mocniejszych" w tym miejscu to masz rację wygląda to niemal tak kwadratowo i naturalnie jak ten w UEFA Euro 2008  :lol:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/8/Euro9.jpg.jpg

Ale w Eurogamerze napisali dobrze - że te cienie są na tych cyfrach 3D - na tych dużych żółtych na PS3:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid8.jpg.jpg (popatrzcie na 9kę)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid14.jpg.jpg (popatrzcie na 3kę)
- muszę przyznać WIELKIE zwycięstwo dla PS3 ;)

PSS.
Anyway (jak to mawiają angole) - jakbyś jednak chciał tak jechać po całości po GRID'zie to poza tym co było już napisane -  to na PS3, co jest zresztą widoczne doskonale na wszystkich zrzutach, jest 'lekko' rozmazany obraz - a fe!
oraz dodatkowo jeszcze obrazki 9,10 pokazują:
brak drutów/lini energetycznych na tych dużych kolistych zbiornikach na PS3 - ale feler  :shock: ;)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/6/1/0/7/9/grid10.jpg.jpg
« Ostatnia zmiana: Lipca 01, 2008, 14:14:13 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5374 dnia: Lipca 01, 2008, 04:06:28 am »
Wrocil Anonimowy, wiec temat tez powrocil do zycia, jak ja lubie czytac te wojenki gra na konsole x ma druty a na y nie ma . :-D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5375 dnia: Lipca 01, 2008, 09:19:16 am »
No zobacz Anonimowy a ja z miejsca zauważyłem lepsze cienie na PS3. Tobie zajęło to sporo czasu a ja jak tylko spojrzałem na screen'y to zauważyłem ten fakt, który potem po przeczytaniu tekstu okazał się być trafny. Także jak widzisz, musisz się jeszcze sporo nauczyć. :P
Opublikowane: Lipiec 01, 2008, 09:15:31
Po czwarte Ja pisałem żartobliwie przynajmniej się starałem - brałem przykład z Ciebie - jest buźka? Jest, są nawet 3 w całym tamtym poście. Tekst żartobliwy? A owszem;
Cytuj
@Stalker - autosugestia albo Marcepan próbuje żartować aby rozluźnić Siebie/atmosferę co nie co przed nadciągającą burzą   - dam niedługo pełne obrazki to sobie zobaczysz czy uda ci się dojrzeć to co Marcepanowi - po takim małym to nic nie ocenisz.

Chciałeś się pozbijać że widzę na screen'ach coś czego nie ma a potem jak przeczytałeś tekst to Ci się głupio zrobiło że MarcePan znowu ma rację (Panie HD DVD) i zaczynasz teraz odwracać uwagę od tego faktu jakimiś wywodami na pół strony poprzez śmieszne analizowanie i wmawianie ludziom że było inaczej. To już nie pierwszy raz kiedy wpadasz się w dołek, który sam sobie wykopałeś.

PS. Już któryś raz PS3 pokazuje lepsze oświetlenie i cieniowanie (czyli to co najważniejsze w tej generacji). w COD4 efekty cząstkowe biły te z wersji na X0 i w tym aspekcie to PS3 sobie radzi znacznie lepiej dzięki Cell'owi.
« Ostatnia zmiana: Lipca 01, 2008, 09:25:12 am wysłana przez MarcePan »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5376 dnia: Lipca 01, 2008, 09:46:48 am »
Możliwe z tym lepszym cieniowaniem, ale też może być, to zabieg kosmetyczny. Tak czy inaczej gdyby sie okazało że jednak ma to lepsze cieniowanie, to na coś wkońcu przydaje sie ten The Cell. Ale jednak Sony chyba źle zrobiło wydając bardzo dobry procesor a gorszą karte graficzną, no i jeszcze dzielenie pamieci na grafike i system. Sony pewnie tego dobrze nie przemyślało albo chcieli zrobić coś nowego i inowacyjnego a wyszło, masakrycznie trudna do programowania maszynka, i teraz studia robiące gry multiplatformowe mają z tym wszystkim problem. Może nie wew. studia Sony ale te zew. tak. Zastanawia Mnie fakt o braku AA w Grid na PS3.... za AA jest odpowiedzialna grafa czy procesor ? (obstawiam na grafe)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5377 dnia: Lipca 01, 2008, 11:06:22 am »
Cytuj
za AA jest odpowiedzialna grafa czy procesor
gpu
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5378 dnia: Lipca 01, 2008, 20:29:03 pm »
nie od dziś wiadomo że Gpu w X360 jest lepszy, nowocześniejszy i oparty na technologię która przy powstawaniu X'a była bardziej przyszłościowa niż chipset Nvidi. Stalker to mądrze napisał..czy ktoś pamięta o emotion engine w ps2..yyy nie, a czy ktoś pamięta o tym że w pierwszym Xie były spasowane, lekko zmienione podzespoły z pc'ta..yy znów nie. Jednak każdy z Nas pamięta gry..więc chyba wszystko jasne, na co zwracamy uwagę, Sony widać dalej trwa w tej swojej "niewiedzy". Cały czas czekam na tą next genową fizykę mocy cella która miała zdetronizować Cpu X'a360 i ciągle jej nie widzę.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5379 dnia: Lipca 01, 2008, 20:42:27 pm »
No i tu kolejny szkopuł, że Cell bedzie miał też na karku cześć generowania grafy która bedzie zabierała jakąś cześć mocy Cell-a który przy bardzo dobrym GPU mógł by zdziałać wiecej

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5380 dnia: Lipca 01, 2008, 20:51:00 pm »
Ale Cell był właśnie do tego stworzony. Od samego początku Cell miał wspomagać GPU przy generowaniu grafiki.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5381 dnia: Lipca 02, 2008, 09:48:34 am »
Cytuj
FIFA Soccer 09 na PS3 z dodatkowym trybem gry
 
Wywiad przeprowadzony z Davidem Ruttersem (producentem FIFA Soccer 09) rzucił nowe światło na nową odsłonę tej popularnej serii.

Tegoroczna edycja będzie zawierała 30 lig oraz 40 drużyn narodowych. Łączna ilość zmian w stosunku do wersji 2008 to ponad 250 pozycji - zmiany dotkną wielu aspektów gry, w tym AI zawodników oraz ich statystyk. Gra ma być bardziej taktyczna niż dotychczas - aby wygrać mecz trzeba będzie posiąść umiejętność odpowiedniego wykorzystanie mocnych stron poszczególnych zawodników.

Rutter obiecał także, że niebawem poznany pierwsze szczegóły na temat ekskluzywnego trybu gry przeznaczonego wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 3.

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,39443;core.html

EA chce polechtac posiadaczy PS3 :)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5382 dnia: Lipca 02, 2008, 21:39:11 pm »
i fajnie 8-)
Czekam z niecierpliwością na pierwszy gameplay w dobrej jakości. Może wersja na ps3 będzie na równi z X360 bo w Euro08 było sporo niby nieistotnych ale jednak cięć.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5383 dnia: Lipca 02, 2008, 22:19:19 pm »
A ja nadal jestem ciekaw: jak ćwoki w Eurogamerze policzyły, że 30-40 % klatek w Grid rwie????
Zgrywali pojedyncze klatki i patrzyli?? Ile minut gry w ten sposób przeanalizowali??? Ile tysięcy/ dziesiątek tysięcy klatek? Bo przecież próba ma być reprezentatywna, więc powinni przynajmniej parę minut materiału przeczesać...
A może na oko?? Wtedy dane są wyciągnięte prosto z dupy...
Odnośnie porównań grafiki to chciałbym powiedzieć, że właśnie skończyłem MGS4 i na xO czegoś takiego nie widziałem. Ja w zasadzie już lepszej grafiki nie potrzebuje... MGS pozamiatał....
Czyli jak ktoś wcześniej napisał- ważne są gry

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5384 dnia: Lipca 02, 2008, 22:35:00 pm »
A ja nadal jestem ciekaw: jak ćwoki w Eurogamerze policzyły, że 30-40 % klatek w Grid rwie????
Zgrywali pojedyncze klatki i patrzyli?? Ile minut gry w ten sposób przeanalizowali??? Ile tysięcy/ dziesiątek tysięcy klatek? Bo przecież próba ma być reprezentatywna, więc powinni przynajmniej parę minut materiału przeczesać...
A może na oko?? Wtedy dane są wyciągnięte prosto z dupy...
Odnośnie porównań grafiki to chciałbym powiedzieć, że właśnie skończyłem MGS4 i na xO czegoś takiego nie widziałem. Ja w zasadzie już lepszej grafiki nie potrzebuje... MGS pozamiatał....
Czyli jak ktoś wcześniej napisał- ważne są gry

nie znasz sie :D :D wazna jest rozdzielczosc, liczba klatek (60 yeah - 58 boooo) AA czy jest 2x czy 4x to tez jest wazne... gra tzn gameplay, fabula to w tej generacji tylko tlo... :D:D:D


btw. dla mniej rozgarnietych powyzszy tekst jest przesiakniety ironia :D

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5385 dnia: Lipca 03, 2008, 00:59:35 am »
A ja nadal jestem ciekaw: jak ćwoki w Eurogamerze policzyły, że 30-40 % klatek w Grid rwie????
Zgrywali pojedyncze klatki i patrzyli?? Ile minut gry w ten sposób przeanalizowali??? Ile tysięcy/ dziesiątek tysięcy klatek? Bo przecież próba ma być reprezentatywna, więc powinni przynajmniej parę minut materiału przeczesać...
A może na oko?? Wtedy dane są wyciągnięte prosto z dupy...
Odnośnie porównań grafiki to chciałbym powiedzieć, że właśnie skończyłem MGS4 i na xO czegoś takiego nie widziałem. Ja w zasadzie już lepszej grafiki nie potrzebuje... MGS pozamiatał....
Czyli jak ktoś wcześniej napisał- ważne są gry

"Ćwoki" no ładnie....  :?

Skoro tak po nich bezpodstawnie jedziesz mam nadzieję, że chociaż widziałeś filmik z porównaniem?
@Marcepan
Film z GRID'a specjalnie dla Ciebie - pokazujący to rwanie obrazu o którym wspomina EG - spowolniony aby ci NIC nie umknęło:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11708

A odpowiedzi na twoje podniesione/wykrzyczane(?) pytania (aż tyle ???? ?? ??) już padły w tym temacie przy omawianiu frameratu GTA4 i dema GRID'a.

Więc mogę cię z radosnym sercem zapewnić że nie były to "dane są wyciągnięte prosto z dupy..." przykładowo po to aby tylko 'dosrać' kolejną gorszą grą multiplatformową niektórym żyjącym ciągle w stanie zaprzeczenia ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaprzeczanie ) fanboy'om Sony (daleko ich szukać nie trzeba... ;) ).


Nie zgrywali pojedyńczych klatek tylko całe przejazdy; pomierzyła maszyna z odpowiednim programem, dużo , pewnie dziesiątki tysięcy (jak nie więcej)klatek, przeczesali raczej więcej niż parę minut itd.


Linki i cytaty jak nie znajdziesz samemu podam ci później.
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 01:11:27 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5386 dnia: Lipca 03, 2008, 03:21:31 am »
Jakby nie kombinowac i podawac fotki i tabelki kto gral w np. GT5p ten bez wachania wie ktore konsola ma potezniejsze bebechy :D

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5387 dnia: Lipca 03, 2008, 07:34:36 am »
dla mnie w GT5 poza Samochodami i modelem jazdy(pro) nic więcej nie zrobiło wrażenia. Ja się pytam gdzie ta skomplikowana fizyka Cella, przecież miał mieć wsparcie Ageia. Dla mnie fizyka jest kluczem tej generacji, na razie miałem jej namiastkę w paru tytułach, o dziwo w większości w multiplatformowych. :cool:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5388 dnia: Lipca 03, 2008, 08:14:04 am »

Cytuj
Nie zgrywali pojedyńczych klatek tylko całe przejazdy; pomierzyła maszyna z odpowiednim programem, dużo , pewnie dziesiątki tysięcy (jak nie więcej)klatek, przeczesali raczej więcej niż parę minut itd.

Policzyła klatki jakaś tajemnicza maszyna różnicowa? I to cały opis metodologii pomiaru? To ja dziękuję

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5389 dnia: Lipca 03, 2008, 10:09:57 am »
Jakby nie kombinowac i podawac fotki i tabelki kto gral w np. GT5p ten bez wachania wie ktore konsola ma potezniejsze bebechy :D

Dokładnie. Po co tu jakieś wywody i pseudo obliczenia. Można mówić że DIRT znacznie bardziej rwał obraz na X0 niż GRID na PS3 i też traktować to jako jakiś wyznacznik. Dla mnie wystarczy że odpalam GT5:P i wszelakie tabelki, wykresy i obliczenia z dupy wzięte chowają się po kątach. Wyścigi od Polyphony po prostu niszczą całą konkurencję bez mrugnięcia okiem i nie zmieni tego żadne biadolenie fanboy'ów X0, których daleko tutaj szukać nie trzeba.

Jakże się śmiałem po odpaleniu GRID u siebie na PS3 gdy zobaczyłem grafikę tego tytułu. Ileż było podniety ze strony fanboy'ów X0 że tytuł multiplatformowy bije graficznie GT5:P. Ludzie GRID to nawet nie połowa tej pięknej oprawy jaką prezentuje GT5:P i przestańmy tu jakikolwiek wyścig porównywać pod tym względem z GT5:P bo to takie strzelanie ślepakami.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5390 dnia: Lipca 03, 2008, 10:49:34 am »
Jakby nie kombinowac i podawac fotki i tabelki kto gral w np. GT5p ten bez wachania wie ktore konsola ma potezniejsze bebechy :D

Dokładnie. Po co tu jakieś wywody i pseudo obliczenia. Można mówić że DIRT znacznie bardziej rwał obraz na X0 niż GRID na PS3 i też traktować to jako jakiś wyznacznik. Dla mnie wystarczy że odpalam GT5:P i wszelakie tabelki, wykresy i obliczenia z dupy wzięte chowają się po kątach. Wyścigi od Polyphony po prostu niszczą całą konkurencję bez mrugnięcia okiem i nie zmieni tego żadne biadolenie fanboy'ów X0, których daleko tutaj szukać nie trzeba.

Jakże się śmiałem po odpaleniu GRID u siebie na PS3 gdy zobaczyłem grafikę tego tytułu. Ileż było podniety ze strony fanboy'ów X0 że tytuł multiplatformowy bije graficznie GT5:P. Ludzie GRID to nawet nie połowa tej pięknej oprawy jaką prezentuje GT5:P i przestańmy tu jakikolwiek wyścig porównywać pod tym względem z GT5:P bo to takie strzelanie ślepakami.

Kiedy wyszedł DIRT na PS3 a kiedy na XO (mieli dużo czasu na optymilizacje silnika) i jak byś nie wiedział to ten sam silnik który napędza DIRT-a , napedza również GRID-a. Jak by nie mówić to GRID jest o 20% ładniejszy i lepszy niż DIRT, wiec dokonano postepu ktory negatywnie odbijł sie na PS3. Przytaczając DIRT-a potwierdzasz że GRID na PS3 jest gorszy niż ten na XO. GT5p - co tu dużo mówić gra wygląda ładnie i nikt nie zaprzeczy, ale mówiąc dużo detali masz na mysli: droga, auta , wnętrze wozu ale nic poza tym.... i serie FM można porónywać do GT z tego wzgłedu że jak i FM , tak i GT dzieje sie na torze wyscigowym a nie w mieście jak jest w przypadku GRID-a. Czekamy na FM3 i full version GT5


svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5391 dnia: Lipca 03, 2008, 10:52:10 am »
Jak by nie mówić to GRID jest o 20% ładniejszy i lepszy niż DIRT
Zastanawiam sie, jak Ty to wyliczyles.

i serie FM można porónywać do GT
Nie ma co porownywac. Model jazdy zalezy od indywidualnego podejscia, a grafika po prostu SSIE GALE w Forzie 2. Cofneli sie w rozwoju, elo.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5392 dnia: Lipca 03, 2008, 10:54:21 am »
Jak by nie mówić to GRID jest o 20% ładniejszy i lepszy niż DIRT
Zastanawiam sie, jak Ty to wyliczyles.

i serie FM można porónywać do GT
Nie ma co porownywac. Model jazdy zalezy od indywidualnego podejscia, a grafika po prostu SSIE GALE w Forzie 2. Cofneli sie w rozwoju, elo.

Ja nie chce porównywać FM2 do GT5 tylko FM3 do GT5

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5393 dnia: Lipca 03, 2008, 11:55:04 am »
To takie porównania będziemy robić jak wyjdzie FM3 i GT5 a teraz jest FM2 i GT5:P.

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5394 dnia: Lipca 03, 2008, 14:54:31 pm »
Ja moge isc o spory zakład ze Forza ani zadna inna gra motoryzacyjna nie dorowna grafice Gt5(p). Mozna tej grze wiele zarzucic... detale pierdoły itd ale wystarczy ze spedzi sie z tym tytułem kilka godzin i dyskusje na temat oprawy graficznej umilkną.
Ocenianie grafiki z filmikow ma tylko sens jesli mamy dostep do nieskomresowanego materiału video w 60klat.
To co czyni ten tytuł najlepiej wygladająco grą off the WORLD(lepszą niz Crisis) jest miedzy innymi OSWIETLENIE! ponadto struktura i wygląd materiałow takich jak karoseria, jezdnia deska rozdzielcza czy rekawiczki kierowcy jak całość i osobno są mistrzostwem. Nawet dla niedzielnych po odpaleniu tego tytułu ciśnie się słowo FOTOREALIZM(spontanicznie) więc prosze mi podać jakiś tytuł z Xa ktory wywołuje takie reakcje. Moze byc z tych zapowiedzianych na 2010-2015.
Prawda jest taka że o ile grą z Xa estetycznie nie mozna czesto wiele zarzuć to w konfrontacji z takimi tytułami jak Gt5p, Kz2, LBP wyglądają jak KRESKOWKI!

Anonimowy... co chcesz udowodnic porownując tytuły multiplatformowe?
Ze jedna wersja od drugiej jest bardziej dopieszczona?
Bo chyba nie to że to oznacza ZNACZNIE większą moc konsoli.
Jak myslisz ile osob statystycznie wyłapuje roznice o których ty piszesz... 5-10%? W takim razie gdzie ta ZNACZNIE lepsza grafika skoro coś tam ma 2AA zamiast 4AA? To jest to? Ta ogromna moc.

Druga sprawa... karty graficznej... pomijając fakt ze kazda z nich ma swoje ZALETY to jaka jest roznica miedzy nimi? To zupełnie nowa generacja? Dzieli je przepaść technologiczna? Mi sie wydaje że miedzy GF 7xxx a GF8xxx mozemy mowić tylko o ewolucji a co dopiero porownując karte konsol.
Za to PRZEPAŚĆ dzieli graficznie takie gry jak Forza2 a GT5p, Halo a Kz2, LBP a "Bangi Sramdzi"(taki coś z niedziwedziem :P ).
Tylko prosze mi tu nie wyskakiwać "że ja to wole...". Niektorym stylistyka POWER RANGERS nie przeszkadza, wgłebiają się w fabuły polskich telenowel, nie widzą roznicy miedzy 1080p a 480i. Niezmienia to jednak faktu że Rengers to jest dla smarkaczy, polskie seriale to DNO, a roznica w obrazie jest znacząca.
To samo się tyczy gier na konsole. Zadne tabelki tego nie zmienią. Tabelki ewidentnie naciagane bo sprzeczne z tym co prezentuje sie w rzeczywistosci.

Dygresja... i tak lepsza taka dyskusja niz to co dzieje sie miedzy uzytkonikami kart na PC. Wychodzi nowy GF9xxx a na portalach PC napisy - "PIERWSZE WRAŻENIA".
Hahahhahahahahahaha
Do tego około 10-15 stron tabelek i porownań wydajności na klikunastu tytułach juz wydanych np. od roku i więcej. Nie mają one absolutnie żadnego sensu. Z tej prostej przyczyny że tytuły nadchodzące/wydane nie będą dobrze pod ta nową karte zoptymalizowane. Do tego dochodzi fakt że stare tytuły nie przewidują "nowych efektów". Więc co z tego że dana karta ma 50000 punktów - tyle co nic w praktyce - Crisis już znudzony(5 rzay zaliczony do tego czasu) liczy się pierwszy 3 miesiące sprzedazy.


Developerzy są zgodni że pomimo trudności z programowaniem(ktore są zwiazane z kazdą NOWĄ technologią) bebechy ps3 są mocniejsze. Ponadto dochodzi fakt że ps3 nie jest ograniczone bilblioteką DirectX 9. Od zdolności i kreatywności SONY i spółki zależy ile i jakie efekty przeniosą z DirectX 10. Uważni i nietendencyjni  zauważą że gry korzystające z bilblioteki DX10 na Pc w planach mają wydanie głównie na ps3.
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 15:17:17 pm wysłana przez Maximmus80 »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5395 dnia: Lipca 03, 2008, 15:59:08 pm »
ale wyklad maximmus...ale niektore argumety so nie trafne, co do oprawy GT5 i LBP sie zgodze, choc raczej poziom LBP na XO jest osigalny, ale  porownanie do Crysisa nie trafne ( po pierwsze rozne typy gier, po drugie Crysis miazdzy GT5, fizyka i wszystkim innym, GT5 wyglada jak pokaz silnika, a Crysis jak gra na nim...obie gry prezentuja podobny wyglad (grafike)...narazie nie mam czasu na dluzzszy wywod bo w pracy jest niezly zapier*ol ;) ale wieczorkiem moze zreferuje swoje poglady...:D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5396 dnia: Lipca 03, 2008, 16:34:56 pm »
To co czyni ten tytuł najlepiej wygladająco grą off the WORLD(lepszą niz Crisis) jest miedzy innymi OSWIETLENIE!

Wybacz, aż się zakrztusiłem ze śmiechu.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5397 dnia: Lipca 03, 2008, 16:36:30 pm »
To co czyni ten tytuł najlepiej wygladająco grą off the WORLD(lepszą niz Crisis) jest miedzy innymi OSWIETLENIE!

Wybacz, aż się zakrztusiłem ze śmiechu.

Bo nie grałeś w GT5:P. ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5398 dnia: Lipca 03, 2008, 16:39:13 pm »
Widziałem w sklepie. I przyznam, gra wygląda oszałamiająco, ale porównywanie ścigałki z kilkunastoma (kilkudziesięcioma?) samochodami-kartonami jeżdżącymi po trasie "po sznurku", z wielką otwartą dżunglą, gdzie każdy element oddziałuje na inny i ze zmieniającymi się w czasie rzeczywistym porami dnia...

Wybacz, ale ja tego nie kupuję.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5399 dnia: Lipca 03, 2008, 16:52:32 pm »
Mr_Zombie poprostu niektorzy widza tylko to co chca...takie klapki na oczach... :D